سیستم های صوت هیاتی متشکل از انواع باند , میکروفن و آمپلی فایر و میکسر و… میباشند . گروه پارسیان تک در آستانه شروع ماه عزیز محرم اقدام به ارائه انواع سیستم صوت هیئت با قیمت های ویژه مینماید . میتوانید اطلاعات تکمیلی جشنواره فروش سیستم صوت هیئتی ما را از دفتر مرکزی جویا باشید.

جشنواره فروش سیستم صوت هیئت

فروش ویژه سیستم های صوتی هیئتی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در جشنواره فروش محرم پارسیان تک – برای دریافت اطلاعات بیشتر لازم است با تیم کارشناسان فروش ما تماس بگیرید . در جشنواره فروش پارسیان تک به مناسبت ماه محرم کلیه تجهیزات با تخفیف 20% ارائه میشوند.

جشنواره فروش ویژه سیستم صوت هیئت , باند و میکروفن هیئت به مناسبت ماه محرم 95

جشنواره فروش ویژه سیستم صوت هیئت , باند و میکروفن هیئت به مناسبت ماه محرم 95

تجهیزات و سیستم های صوتی هیئت

گروه مهندسی پارسیان تک یک شرکت ارائه دهنده خدمات نصب و راه اندازی در زمینه سیستم های صوتی و امنیتی میباشد . با بررسی تمامی برند های تولید کننده تجهیزات و سیستم های صوتی در دنیا و لحاظ فاکتورهایی چون قیمت , کیفیت , سیستم عرضه و خدمات پس از فروش در ایران و….. در هر گروه محصولاتی را از برندهای متفاوت داخلی و خارجی در وبسایت خود به شما معرفی میکنیم .

مشاوره خرید سیستم صوتی هیئت

خرید یک سیستم صوتی بدون داشتن اطلاعات کافی میتواند نتایج نامطلوبی را برایتان داشته باشد . سعی داریم در کنار هر محصولی که معرفی میکنیم اطلاعاتی را هم ارائه دهیم . همچنین تیم کارشناسان پارسیان تک آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره لازم به شماست.

آمپلی فایر هیئت

آمپلی فایر ها از اصلی ترین اجزاء تشکیل دهنده سیستم های صوتی میباشند . پارسیان تک با بررسی مدل های متنوع از برند های تولید کننده گروهی از انواع آمپلی فایر را به شما معرفی میکند.

ادامه مطلب

پاور میکسر سیستم صوت هیئت

پاور میکسر ها هم از خانواده میکسر ها هستند . و اهمیت زیادی در کارایی و کیفیت سیستم صوتی دارند . گروهی از برترین مدل های انواع پاور میکسر را از ما بخواهید.

انواع میکسر سیستم صوتی هیئت

میکسر ها هم از مهمترین تجهیزات یک سیستم صوتی میباشند .  اطلاعات کافی در خرید میکسر  متناسب با نیازهای فعلی و نیازهای احتمالی آینده شما اهمیت ویژه ای دارد . ما برخی از برترین مدل ها و برند های تولید کننده را به شما معرفی میکنیم.

ادامه مطلب

میکروفن هیئت

میکروفون از اصلی ترین و متنوع ترین تجهیزات سیستم صوتی میباشند . قبل از اقدام به خرید میکروفن حتما مشاوره و نیازسنجی صحیحی داشته باشید . ادامه مطلطراحی و اجرای سیستم های صوت و پیجینگ توسط دپارتمان تخصصی پارسیان تک در تمامی استانهای کشور و با تجربه اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه سیستم پیجینگ صنعتی و بیمارستانی

ادامه مطلب

 خدمات تجهیز و راه اندازی سیستم های صوتیو انواع باند هیئت  توسط گروه پارسیان تک با داشتن تیم های متخصص و با تجربه اجرای بیش از ۶۰۰ پروژه در سراسر کشور و یکسال خدمات پس از نصب

 ميكروفون سیستم صوت هیئت ميكروفون هیئت
.
0/5 (0 نظر)