دزدگیر تلفن کننده

دزدگیر تلفن کننده

دزدگیر تلفن کننده

سیستم دزدگیر تلفن کننده یک مکانیزم کاملا هوشمند است که در مواقع نیاز با برقراری تماس شرایط اضطراری و احتمال سرقت را هشدار می دهد . تنوع بسیار بالاای دارد و از اینرو قبل از اینکه بخواهید یک سیستم دزدگیر تلفن کننده خریداری نمایید لازم است با انواع آن و طریقه کارکرد دزدگیر تلفن کننده آشنا شوید.

اصول نصب سیستم دزدگیر تلفن کننده

توصیه میشود در اولین مرحله نصب دستگاه دزدگیر تلفن کننده حتما از یک متخصص کمک بگیرید . بعد از اتمام مرحله اول نصب در سایر مراحل میتوانید با کسب آموزش های لازم اقدام به جابجایی و تنظیمات مجدد نمایید.

راهنمای تنظیمات دزدگیر تلفن کننده

برای اعمال یک تنظیمات صحیح در دستگاه دزدگیر تلفن کننده لازم است با اجزاء مکانیکی و نرم افزاری این دستگاه ها آشنا شوید.

اجزاء یک سیستم دزدگیر تلفن کننده

واحد ترمینال ورودی دزدگیر تلفن کننده

این ترمینال واحدی است که جهت اتصال خط تلفن شهری به دستگاه تلفن کننده پیش بینی شده است.

 

واحد ترمینال ورودی تحریک دستگاه دزدگیر تلفن کننده

این ترمینال دزدگیر تلفن کننده که دارای دو ورودی +و- میباشد جهت تحریک دستگاه دزدگیر تلفن کننده  به کار می رود که باید ترمینال + را به ترمینال مثبت قسمت SIR دستگاه دزگیر وصل و ترمینال– را به ترمینال منفی قسمت SIR دستگاه دزگیر وصل کنید.

واحد تغذیه دزدگیر تلفن کننده

ورودی + این ترمینال دزدگیر تلفن کننده را به خروجی مثبت ترمینال باطری دزگیر وصل و نیز ورودی – را به خروجی ترمینال منفی باتری دستگاه دزدگیر تلفن کننده وصل می کنید.

تنظیمات برنامه ریزی دزدگیر تلفن کننده

در ابتدای تنظیمات دزدگیر تلفن کننده ابتدا دکمه MIM  دزدگیر تلفن کننده را وارد کنید سپس شماره حافظه مورد نظر خود را (از بین عدد 1 تا 12 ) وارد کرده ، دکمه ENTER را بزنید سپس شماره مورد نظر خود را تا سقف 11 رقم وارد کنید و در انتها دکمه ENTERR را فشار دهید.

تست دستگاه دزدگیر تلفن کننده

برای تست عملکردی دستگاه دزدگیر تلفن کننده ابتدا دکمه MIM را وارد کنید سپس شماره حافظه مورد نظر خود را وارد کنید ،در انتها دکمه MESSAGE را وارد کنید که در نتیجه دستگاه اقدام به شماره گیری و پخش پیام می کند .

دزدگیر تلفن کننده کلاسیک

دزدگیر تلفن کننده کلاسیک

 

0/5 (0 نظر)