10 نوع دوربین مدار بسته و کاربرد انواع دوربین های مدار بسته

  1. دوربین مداربسته بولت  برای گرفتن تصاویر در یک منطقه مشخص طراحی شده است.این دوربین ها توسط طراحی باریک و استوانه ای خود شناخته شده است. همچنین طبقه بندی فوق العاده بولت متمایز با اندازه کوچکتر و ارزان تر  قیمت وجود دارد. موارد مصرفی خارج از ساختمان بدلیل ضد آب بودن آنها .
  2. دوربین مداربسته سقفی  برای گرفتن تصاویر در یک منطقه مشخص طراحی شده است.این دوربین ها توسط طراحی گرد خود شناخته شده است. موارد مصرفی آنها در فروشگاها ، ادارات و داخل ساختمان.این نوع دوربین مدار بسته در کاورهای مبدل که غالبا ابزار پر مصوف و معمول هستند جاسازی شده مانند لامپ ، سنسور ، ساعت و …
  3. دوربین مداربسته مخفی  این نوع دوربین مدار بسته در کاورهای مبدل که غالبا ابزار پر مصوف و معمول هستند جاسازی شده مانند لامپ ، سنسور ، ساعت و …
  4. دوربین مدار سته دید در شب (مادون قرمز) برای تصویر بردار ی در شب طراحی شده است. در ساختار این دوربین کنار لنز آن نوار هایLED برای روشن کردن محیط استفاده شده. 
  5. دوربین مداربسته شب و روز برای 24/7 نصب و راه اندازی استفاده می شود، این نوع دوربین مدار بسته میتواند نور محیط را جمع کند به این طریق که در روز هنگامی که نور خورشید زیاد است و انعکاس آن رو تصویر اثر سفید شدن تصویر دارد را کم کرده و تصویر مطلوب را به شما نشان میدهد و در هنگام شب که نور محیط پایین است می تواند با گرفتن نور محیط تصویر واضح تری به شما بدهد.
  6. دوربین مداربسته وری فوکال در این نوع دوربین  مدار بسته میتوانید تصویر را به صورت دستی جلو یا عقب برید.
  7. دوربین مداربسته تحت شبکه در این نوع دوربین مدار بسته می توانید با استفاده از سیستم شبکه و کابل شبکه بدون نویز و با کیفیت بالا تصاویر را مشاهده کنید .
  8. دوربین مداربسته بیسیم   در این نوع با حذف سیم تصویر می توانید تصویر را به هر جایی که مایل هستید انتقال دهید درون ساختمان یا بیرون محیط.
  9. دوربین مداربسته PTZ در این نوع دوربین مدار بسته می توانید توسط کنترلر ptz تصویر را جلو یا عقب ، چپ یا راست ببرید بدوناین که نیاز به دست زدن به دوربین باشد..
  10. دوربینمدار بسته با کیفیت بالا اغلب در اماکنی مورد استفاده قرار میگیرد که نیاز به جزئیات است مثلا خواندن امضا یا حتی خواندن شماره پول.                                        

 

                                       پارسیان تک آماده مشاوره به شما در ضمینه دوربین های مدار بسته ، سیستم های صوتی و حفاظتی می باشد .                                                   12 000 25 0910

0/5 (0 نظر)