دوربین های مداربسته از دسته تجهیزات امنیتی می باشند که امروزه با توجه به گستردگی و پیچیدگی جوامع  برای هر مکانی از نیازهای ضروری می باشد؛ مرکز دوربين مدار بسته تهران، با توجه به این ضرورت و اینکه در زمان وقوع هرگونه حادثه چیزی که به کشف علل حوادث کمک می کند مشاهده مستقیم صحنه ها قبل و بعد از حادثه می باشد، و اگر نتوان صحنه های حوادث را مستقیما مشاهده کرد، هر آنچه که می توان به دست آورد فقط در حد حدس و گمان می باشد، مرکزی با امکانات کامل در زمینه انواع دوربین های مدار بسته و تجهیزات آن می باشد.

چرا باید از دوربین مدار بسته استفاده شود؟

بسیاری از حوادث وجود داشته که به کمک همین دوربین های مداربسته حقیقت آن ها کشف شده است و اگر تصویربرداری از محیط توسط دوربین ها انجام نمی شد ممکن بود هیچ گاه حقیقت یک ماجرا مشخص نشود. بعد از این که تا اینجا از اهمیت  دوربین های مداربسته اطلاعاتی به دست آوردید، می رسیم در ادامه به اینکه چرا “دوربين مدار بسته تهران”، و اینکه شما می توانید با مراجعه برای خرید و نصب دوربین مدار بسته، برای مجموعه خود، به مرکز دوربين مدار بسته تهران، از انواع  سیستم های جدید دوربین های مدار بسته اطلاعات کامل و دقیق تری کسب کنید و بهترین و مطمئن ترین انتخاب را داشته باشید.

دوربين مدار بسته تهران

دوربين مدار بسته تهران

 دوربين مدار بسته تهران

در شهری مانند تهران به علت گستردگی و بزرگی آن، اینکه مراکز فروش و نصب دوربین مدار بسته بسیاری وجود دارد جای تعجب ندارد؛ ولی از طرفی می توان گفت که، شهری مانند تهران که ممکن است از نظر داشتن تجهیزات و فروشگاه ها غنی باشد هم تمامی مراکز نمی توانند این اطمینان را بدهند که کالای مرغوب، همراه با پشتیبانی درست در اختیار مشتری قرار دهند. مرکز دوربين مدار بسته تهران با تمرکز بر فروش و نصب دوربین های مدار بسته و تجهیزات مرتبط با آن، این اطمینان را می دهد که چون تخصصی در این زمینه فعالیت دارد، بهترین انتخاب برای مشتریان خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با مرکز دوربين مدار بسته تهران، در ادامه به معرفی اجمالی در مورد انواع دوربین ها و تجهیزاتی که در این مرکز وجود دارد می پردازیم .

دوربين مدار بسته تهران

دوربين مدار بسته تهران

انواع دوربین های مدار بسته تهران

امروزه انواع دوربین های مدار بسته وجود دارد که با توجه به نیاز خود می توانیم آنها را انتخاب کنیم. برخی از این دوربین ها  برای کار نیازمند اتصال به دستگاه مادر یعنی DVR هستند و برخی دیگر نیازی به DVR نداشته و علاوه بر این که خود دارای حافظه ای داخلی می باشند، می توانند اطلاعات را به صورت آنلاین در شبکه و یا به صورت وای فای ارسال کنند. در ادامه به برخی از انواع دوربین های مدار بسته شاخص در بازار که در مرکز دوربين مدار بسته تهران عرضه می شود، اشاره می کنیم.

دوربین های مدار بسته دام: این نوع دوربین ها از دسته دوربین هایی هستند که داخل ساختمان ها نصب می شوند و شکل های مختلفی دارند که خود آنها به انواع معمولی و دید در شب تقسیم می شوند. برخی از دوربین های دام، توانایی کنترل و گردش را  نیز دارا می باشند.

دوربین های دید در شب: این نوع دوربین ها هم به صورت نصب داخل ساختمان و هم به صورت نصب در محیط های بیرونی وجود دارند که با دارا بودن نور مادون قرمز توانایی تصویربرداری در تاریکی مطلق را دارند و به همین دلیل دوربین های دید در شب نامیده می شوند.

دوربین های معروف به IP Camera: این نوع دوربین ها همان طور که از نامش پیداست، قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و می توانید از راه دور به دوربین متصل شوید و تصویر محیط مورد نظر را مشاهده کنید.موضوع قابل بحث در مورد این دوربین ها امنیت آن ها می باشد که امروزه به دلیل استفاده از رمزنگاری در انتقال تصویر می توان به امنیت آن ها اطمینان داشت.

دوربین های حساس به حرکت: این نوع از دوربین ها از دسته دوربین های امنیتی بوده و طراحی آن ها به گونه ای است که تا زمانی که در محیط حرکتی وجود ندارد فیلمبرداری نمی کند؛ ولی به محض این که هر نوع حرکتی صورت گرفت، بلافاصله شروع به فیلمبرداری می کند که در حالت ها و مناطق خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

البته موضوع مهم این است که، امروزه خود دستگاه های DVR نیز به این تجهیزات مجهز شده اند، یعنی شما می توانید حتی با استفاده از یک دوربین عادی و یک DVR، با قابلیت تشخیص حرکت در تصویر دوربین، از سیستم حساس به حرکت بهره مند شوید. با توجه به توضیحاتی که مورد انواع دوربین ها در این  بخش داده شد، می توانید جهت تهیه این دوربین ها، مطابق نیاز خود، با مرکز دوربين مدار بسته تهران تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار گیرد.

دوربين مدار بسته تهران

دوربين مدار بسته تهران

انواع تجهیزات دوربین های مدار بسته در مرکز دوربين مدار بسته تهران

مرکز دوربين مدار بسته تهران از فعالان در زمینه فروش و نصب دوربین و تجهیزات دوربین مداربسته تمامی برندها، در تهران می باشد. دوربین های مدار بسته به صورت کلی و از نظر تجهیزات به دو دسته تقسیم می شوند که میتوان به تجهیزات اکتیو و تجهیزات پسیو دوربین مدار بسته اشاره کرد.

تجهیزات اکتیو دوربین مدار بسته

در کل تجهیزاتی که به برق وصل می شوند و الکترونیکی هستند و شما می توانید با استفاده از این تجهیزات، کنترل کاملی بر  نظارت دوربین های مداربسته داشته باشید را تجهیزات اکتیو می گویند. به عنوان مثال، DVR، NVR، خودِ دوربین ها که انواع مختلفی دارند و در مرکز دوربین مدار بسته تهران عرضه می شود، مانیتور،  کنترلرهای دوربین های متحرک و دیگر تجهیزات الکترونیکی، از دسته تجهیزات اکتیو دوربین مدار بسته هستند، که شما می توانید به راحتی این تجهیزات را از مرکز دوربین مدار بسته تهران تهیه نمایید.

تجهیزات پسیو دوربین مدار بسته

 شما مطابق با نیاز خود می توانید این تجهیزات را از مرکز دوربین مدار بسته تهران با اطمینان خریداری کنید. کابل ها، داکت ها ، پیچ و مهره ها، انواع پایه های نگهدارنده و …، از دسته تجهیزات پسیو هستند.

دوربين مدار بسته تهران

دوربين مدار بسته تهران

مشکلات و خرابی دوربین های مدار بسته

برخی از این مشکلات به دلیل عدم طراحی و  نصب صحیح است. چرا که نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته خود نیازمند دانشی در این زمینه است و اگر در زمان نصب مد نظر قرار نگیرد، در زمان کار باعث مشکلات فنی زیادی می شود. اطمینان از نصب صحیح دوربین های مدار بسته، یکی از نقاط قوت و امتیازی است که مرکز دوربین مدار بسته تهران نسبت به دیگر مراکز دارد.

یکی از این مشکلاتی که بسیاری  به دلیل عدم توجه به سیم کشی با آن مواجه هستند وجود نویز در تصویر دوربین های مدار بسته می باشد. وجود نویز به دلیل عدم استفاده از سوکت های مناسب، عدم اتصال مناسب کابل های انتقال تصویر و همچنین قرار دادن و یا عبور دادن کابل های انتقال تصویر در کنار دستگاه های دارای میدان مغناطیسی می باشد که باید در زمان نصب به تمامی این موارد توجه ویژه ای شود.

از دیگر مشکلات دوربین های مدار بسته می توان به خرابی دستگاه DVR اشاره کرد. دستگاه دی وی آر یکی از تجهیزات اکتیو و بسیار مهم می باشد که در واقع بدون DVR دوربین مدار بسته معنی نخواهد داشت. این دستگاه به مانند رسیور بوده، تصاویر دوربین های مختلف را دریافت کرده و علاوه بر این که تصاویر دوربین ها را در مانیتور به صورت آنلاین نمایش می دهد، در عین  حال این تصاویر بر روی یک هارد درایو ذخیره می شوند تا در زمان مورد نیاز بتوان تصاویر دریافتی را بررسی کرد، که به آن ویدیو چک گفته می شود. دی وی آر به چندین مدل تقسیم می شود؛ که هر کدام دارای قابلیت های خاص خود است که برخی قابلیت اتصال به شبکه را دارند، برخی ها دارای کانال های بیشتر می باشند.

دوربين مدار بسته تهران

دوربين مدار بسته تهران

در آخر، بهتر است بدانید که استفاده از دوربین های مدار بسته، بسیار بسیار ضروری بوده و شما باید حتی در راه پله های ساختمان و منزل مسکونی هم از دوربین های مدار بسته استفاده کنید. در کنار همه این موارد امنیتی، مرکزی که اقدام به خرید دوربین مدار بسته از آن می کنید و نصب آن را به عهده آن ها می گذارید، شرط اصلی خواهد بود که مرکز دوربین مدار بسته تهران، این آسودگی خاطر را به شما هدیه می دهد.

0/5 (0 نظر)