میکروفون ارزان قیمت یکی از مواردی است که برخی از افراد به دنبال آن هستند. در واقع در برخی از موارد که استفاده از میکروفن مورد نظر برای مقاصد غیر حرفه ای تر صورت بگیرد نیازی به صرف هزینه های بالا برای خرید میکروفن های گران قیمت نبوده و بهتر است با توجه به برخی موارد مناسب ترین و ارزان ترین قیمت را برای خرید این محصول بپرداید. ز این رو قصد داریم شما را با برخی نکات در زمینه این موضوع که چگونه میکروفون ارزان بخریم آشنا کنیم. پس با م همراه شوید.

چرا میکروفون ارزان قیمت می خریم؟

غالباً قبل از خرید هر نوع میکروفنی باید در ابتدای امر به نوع استفاده ای که از این محصول داریم توجه کنیم. چرا که امروزه انواع مختلف میکروفن با ویژگی ها و عملکردهای گوناگونی وجود دارد که صرف نظر از کیفیت و برندهای مختلف دارای رنج قیمتی متفاوتی نیز هستند. بنابراین اگر قصد دارید میکروفن را برای ضبط صدا و یا موارد حرفه ای استفاده کنید باید از خرید میکروفون ارزان قیمت چشم پوشی کنید. اما در صورتی که می خواهید از این میکروفن برای تمرین های خانگی و به عنوان میکروفن استودیویی استفاده کنید می توانید به دنبال خرید میکروفن های قیمت مناسب تر نیز باشید.

میکروفون ارزان قیمت

خرید انواع میکروفن ارزان در بازار

با توجه به طیف گسترده ای از انواع میکروفن در بازار فروش این محصول لازم است برای خرید میکروفون ارزان قیمت برخی عملکردها و قابلیت های ساده تر را انتخاب کنیم. به طور مثال خرید میکروفن باسیم نسبت به انواع بی سیم ارزان است. و یا اینکه خرید میکروفن با حساسیت صدای کمتر و قیمت مناسب تر می تواند گزینه مناسبی برای یک گروه خوانندگی زیر زمینی و یا یک دیجی باشد که در حین اجرای خود هر از چند گاهی با مخاطبانش صحبت می کند. از طرفی به جای خرید میکروفن USB با کارایی های فوق العاده می توانید یک میکروفن موبایلی ساده و یا یک میکروفن رومیزی قابل قبول را خریداری کنید و از پرداخت هزینه های بیشتر صرف نظر کنید. بنابراین بهتر است در خرید میکروفون ارزان قیمت به مواردی از قبیل

  • باشیم و بی سیم بودن میکروفن
  • نوع خازنی یا داینامیکی
  • حساسیت صدا
  • الگوی قطبی
  • واکنش فرکانسی 

و همچنین اثر همجواری توجه شود. در این میان تنها با توجه به نیاز خود و بودجه مالی تان میکروفنی را انتخاب کنید که برایتان مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین باشد.

میکروفون ارزان قیمت

انتخاب برندهای معمولی تر با قیمت کمتر

یکی دیگر از موارد مهمی که برا ی خرید میکروفون ارزان قیمت باید مد نظر داشته باشید، انتخاب شرکت و برند تولید کننده میکروفن مورد نظر است. در واقع برخی از برندهای معتبر و معروف در دنیا با عرضه محصولات فوق العاده باکیفیت خود انواع میکروفن های تولیدی شان را با قیمت های قابل توجهی عرضه می کنند. این در حالی است که در برخی موارد می توانید از برندهای معمولی تر و با توجه به انتظاری که از میکروفن خود دارید یک محصول مقرون به صرفه تر و معمولی تر را انتخاب کنید. هر چند توصیه می شود برای خرید میکروفون ارزان قیمت از برندهای معمولی انتخاب کنید اما در این میان مواردی از قبیل

  • کیفیت ساخت
  • جنس بدنه
  • دوام و طول عمر میکروفن
  • کیفیت صدا
  • میزان حساسیت 
  • خروجی صدای میکروفن

و بسیاری موارد دیگر نیز توجه کنید. چرا که ممکن است محصولی نامرغوب را خریداری کنید و در این میان متضرر شوید.

میکروفون ارزان قیمت

خرید لوازم جانبی میکروفن ارزان

خرید لوازم جانبی از دیگر پارامترهای مهم در تعیین قیمت خرید میکروفن می باشد. بنابراین اگر می خواهید برای خرید میکروفن مورد نظر خود هزینه کمتری بپردازید سعی کنید تجهیزات جانبی میکروفن خود را به حداقل کاهش داده و یا از مدل های معمولی تر در بازار انتخاب کنید. خرید پایه میکروفن، ابری میکروفن و رابط از جمله لوازم جانبی ضروری این محصول هستند. اما به طور مثال خرید پاپ فیلتر میکروفن و یا صفحات ایزوله برای امور حرفه ای صورت می گیرد و نیازی نیست برای خرید این محصولات هزینه پرداخت کنید. از طرفی می توانید هزینه ای که قرار است برای خرید لوازم جانبی گران قیمت میکروفن صرف کنید برای خرید میکروفن باکیفیت تری پرداخت کنید.

میکروفون ارزان قیمت

خرید میکروفون ارزان قیمت از نمایندگی

یکی از روش هایی که می توانید برای خرید میکروفون ارزان قیمت در پیش بگیرید، تهیه این محصول از نمایندگی های فروش انواع میکروفن با قیمت مناسب می باشد. در واقع با خرید این محصول به طور مستقیم و از مراکز معتبر می تواند عامل مهمی باشد تا شما هزینه های گزافی بابت واسطه گری ها و حضور دلالان در بازار نپردازید. از طرفی با خرید میکروفن از نمایندگی معتبر این محصول می توانید بهترین و باکیفیت ترین میکروفن مورد نظر را با قیمتی منصفانه و معقول خریداری کنید. پس بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید میکروفون ارزان قیمت به دنبال مراکز فروش معتبر این محصول باشید. 

میکروفون ارزان قیمت

آیا میکروفن ارزان نویز دارد؟

شاید برای خرید میکروفن ارزان قیمت نگران این مساله باشید که کیفیت صدا با نویز بالایی همراه باشد و بر این باور باشید که میکروفن ارزان نویز صدای زیادی دارد. اما لازم است بدانید اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و غالبا نمی توان گفت میکروفن های ارزان قیمت دارای نویز هستند چرا که با خرید یک میکروفن استاندار و کیفیت معمولی می توانید یک صدای مناسب را بدون نویزهای آزاردهنده داشته باشید هر چند که کیفیت صدای خروجی میکروفن های گران قیمت و معروف در بازار بیشتر است اما خرید میکروفن ارزان نیز بلا استفاده نخواهد بود.

میکروفون ارزان قیمت

فروش میکروفن ارزان در پارسیان تک

 با توجه به هر آنچه پیش تر درباره خرید ارزان میکروفن گفته شد لازم است بدانید فروشگاه پارسیان تک با فروش انواع میکروفن قیمت مناسب و ارزان به شما این اطمینان را می دهد که محصولاتش با کیفیت مطلوب و استاندارد به شما عرضه می شود. از طرف دیگر لازم است بدانید پارسیان تک با فروش مستقیم و بدون واسطه انواع میکروفن از طریق وبسایت خود در سراسر کشور این محصولات را با قیمت دست اول و بسیار مناسب عرضه می کند. در این راستا علاوه بر ارائه قیمت مناسب، خرید اینترنتی از پارسیان تک مزایای دیگری نیز دارد و شما می توانید در هر زمان و مکانی برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام نموده و پس از ثبت سفارش آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

پارسیان تک فروش انواع میکروفون های سیمی و بیسیم مناسب به انواع سیستم صوتی همچنین فروش تخصصی انواع باند پرتابل یا اکو همراه و باند اکتیو و پسیو در سراسر ایران

0/5 (0 نظر)