انتقال تصویر دوربین مداربسته موبایل

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل بدون اینترنت یکی از اصلی ترین اهداف مشتریان برای نصب سیستم های دوربین مداربسته میباشد.

 

 چگونه تصویر دوربین مداربسته روی موبایل میتوانیم ببینیم؟

در این سیستم به شما اجازه داده میشود تا بتوانید بر جایی که شما در آن وجود فیزیکی ندارید نظارت داشته باشید که این نظارت شامل مباحثی چون: بررسی خط تولید کارخانجات ، نظارت بر پیشرفت پروژه ، نظارت بر کارمندان در فروشگاه و … می باشد که میتوانید آنرا بر روی pc , LapTop, iphone ,Android تنظیم کرد که در این میان تلفن همراه بدلیل در دسترس بودن و پرتابل بودن و همچنین استفاده ار اینترنت خط کاربرد بیشتری دارد.

 

 انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت

میتوان با استفاده از تکنولوژی شبکه، در انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت عمل کرد. این امر در ساختمانهای مرتبط با هم که از نظر زیر ساخت با هم در تعامل هستند کارآمد است. همچنین می توان با استفاده از تکنولوژی وایرلس انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت را انجام داد که باز هم محدودیت هایی ایجاد میشود به عنوان مثال شما می توانید نحایتا تا شعاع ۱۰۰ متر انتقال تصویر دهید (بستگی به محیط و متریال استفاده شده در سازه دار).

 

برای استفاده در فواصل بیشتر میتوانید با استفاده از آنتن های رادیویی مانند NANO Station میتوانید انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت دهید. استفاده از آنتن رادیویی در طولانی مدت مقرون به صرفه تر از استفاده از اینترنت میباشد ( سرعت پایین و هزینه گزاف اینترنت )ولی همیشه شما دارای محدودیت مکانی هستید.

 

نرم افزار انتقال تصویر

نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته با استفاده از اینترنت

شما در این روش دیگر محدودیت مکان ندارید از هر جا و هر زمان شما دسترسی به سیستم مدار بسته خود دارید و میتوانید تصاویر دوربین مدار بسته را با نرم افزار انتقال تصویر ببینید در این روش شما میتوانید یا استفاده از کابل dvr خود را به مودم وصل کرده و با استفاده از کارت شبکه و تنظیمات مودم و dvr تصویر را انتقال دهید.

 

اصولا هر دستگاه ضبط درون جعبه خود دارای cd نرم افزار هستند و میتوانید با استفاده از آن نرم افزار مورد نظر را را روی گوشی همراه خود نصب کنید در سری جدید dvr میتوانید با استفاده Qr reader نرم افزار را برای گوشی خود در playstore و appstore دریافت نمایید.

 

نرم افزار انتقال تصویر بر روی اینترنت به دو روش انجام می شود:

 

۱- استفاده از IP Static که در این روش شما از شرکت اینترنتی که با آن قرارداد بسته اید اقدام به تهیه آن می کنید ترجیحا سرعت ۱ مگابیت به بالا باشد در dvr 8,4 کانال و در ۱۶ کانال به بالا از ۲ مگابیت به بالا

۲-استفاده از P2P در این روش بدون نیاز به IP Static میباشد (نسبت به IP Static سرعت پایین تری دارد و افت کیفیت را در بر دارد)

 

برای انتقال تصویر با استفاده از اینترنت شما به:

 

۱-اینترنت پرسرعت یا ۳G در مبدا

۲-اینترنت پرسرعت یا ۳G در مقصد

 

توصیه فنی مهندسی پارسیان تک به شما

نوع دوربین و دستگاه ضبط در این سیستم نقش اساسی دارد و همیشه سعی کنید از دوربین و دستگاه مرکزی با کیفیت استفاده کنید. اگر بدنبال تصویر خوب هستید بدنبال اجناس بی کیفیت و ارزان نباشید. برای مشاهده لیست و قیمت انواع دوربین های مداربسته از فروشگاه دیدن فرمایید.

 

 

5/5 (1 نظر)