اهمیت دوربین مداربسته برای شرکت ها و ادارات

امروزه بحت کنترل شرکتها و ادرات از موظوعات مهم و چالش برنگیز برای ادارات خصوصی دولتی میباشد و نیاز است تا به هر  طریقی امنیت لازم را ایجاد کرد. سیستمهی امنیتی (دوربین مدار بسته) بهترین راه حل  برای ایجاد امنیت و اسایش در این مکان ها می باشد. همچنین برای بررسی و نظارتو امنیت  قسمتهای  مختلف ادارات و شرکت ها، که ممکن است مدارک و اسنادی توسط افراد جا به جا شود و باعث بروز مشکلاتی  در امور شرکت شود،با توجه به تمامیه این مساعل و موارد حساس که در ادارات و سازمانها به صورت خواسته یا نا خواسته پیش میاید  نیاز به دوربین مدار بسته می باشد تا بتوان تمامی بخش های موجود در شرکت را کنترل کرد تا امنیت به صورت کامل برقرار گردد.

اهمیت دوربین مدار بسته برای شرکت ها و ادارات جهت کنترل نمودن اموری  که پرسنل و کارمندان شرکت به صورت روزانه و در طی ساعات اداری  دارند بسیار زیاد است و مدیرانو سرپرستان  شرکت های مختلف می توانند با نصب سیستمها امنیتی(دوربین مدار بسته) عملکردو امور کارکنان جود را کارکنان را کنترل کرده  کیفیت کارایی  افراد و شرکت را بهبود بخشند.

سیستمهای امنیتی جدید(دوربینهای مدار بسته)ن دارای ویجگیها و امکانات مختلفی می باشند که می توانند در کارایی وبهبود  عملکرد دوربین ها موثر باشند. از جمله این امکانات می توان به قابلیت دید در شب توسط دوربین ها اشاره کرد که می تواند نقش مهمی در جلوگیری از سرقت در زمان هایی که دید کافی وجود ندارد را ایفا نماید. ظرفیت زوم اوپتکال، قابلیت ضبط ویدئو به صورت ۲۴ ساعته، امکان پوشش دهی دوربین در زوایای خاص و … از امکاناتی است که در نسل جدید دوربین ها وجود دارد.

انوای دوربین مداربسته اداری نسل جدید

  • کنترل از راه دور از طریق اندروید یا هر سیستم عامل دیگر
  • ضبط ویدئو با قابلیت تشخیص و شناسایی حرکات و اصوات
  • انجام ضبط ویدئو به صورت ۲۴ ساعته
  • پوشش ناحیه­ ی خصوصی
  • عدم امکان حذف بخشی از ویدئو
  • تشخیص نفوذ و دستکاری سیستم دوربین مداربسته اداری
  • قابلیت ضبط پیش از آلارم
  • ضبط دسترسی غیرمجاز
  • قابلیت ضبط مداوم  (میزان ذخیره تصاویر با توجه به هارد و محل ذخیره سازی در دستگاه های مختلف متفاوت است.)
  • ظرفیت زوم اوپتکال دیجیتال
  • آلارم تشخیص حرکت

 

مزایای استفاده از دوربین مداربسته اداری

 

  • جلوگیری وکاهش میزان دزدی
  • جلوگیری از ایجاد تغییرات در مدارک مالی و حقوقی شرکت
  • کنترل و مانیتور عملکرد روزانه پرسنل
  • امکان کنترل از راه دور بدون نیاز حضور در شرکت
  • بهبود خدمات رسانی به ارباب رجوع و ارتقاءعمکرد کارکنان
  • جلوگیری از ورود افراد متفرقه در سازمان وادارات
  • نظارت بر انجام درست فعالیت های کارکنان

یک شرکت خوب برای نصب دوربین مدار بسته انتخاب کنید.

اینکه چه کسی را برای نصب دوربینهای خود انتخاب می کنید بسیار مهم است. فراموش نکنید سیستم مدار بسته مستقیما با امنیت شما در ارتباط است و انتخاب بد می تواند امنیت شما را به مخاطره بیاندازد. پس قبل از سفارش به دنبال یک شرکت معتبر و قابل اطمینان باشید. نصب یک سیستم مداربسته تنها به راه اندازی اولیه آن خلاصه نمی شود. شما نیازمند پشتیبانی و بررسی دوره ای دوربین ها هستید. پس مطمئن شوید از جایی خرید می کنید که معتبر است و به درخواست های پشتیبانی شما پاسخگو می باشد.شرکت فتی مهندسی پارسیان تک بت اتکا بر تجربه و دانش و اشنایی با تکنولوژیروز وداشتن کارشناسان مجرب همواره در کنار شما برای رسیدن به قله امنیت حضور دارددر مطلب نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته پشنهاد میشود از سایت  پارسیان تک فروشگاه انواع پکیج دوربین مدار بسته دیدن فرمایید.

یک شرکت خوب برای نصب دوربین مدار بسته انتخاب کنید.

نحوه کنترل از راه دور دوربین مداربسته اداری

سیستم های امنیتی (دوربین مداربسته) نسل جدید، قابلیت کنترل از راه دور و نمایش تصاویر از طریق تلفن همراه و با اتصال به اینترنت صورت می­ گیرد.سیستمهای امنیتی (دوربین مداربسته) نسل قدیم نیز قابلیت نمایش تصاویر را از راه دور داشت، اما فرایندی بسیار پیچیده بودامروزه با کمک DVR های نسل جدید، فرایند انتقال تصاویر کار بسیار ساده ای شده است. DVR ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، در این صورت امکان ارسال تمام ویدئوهای ضبط شده از طریق اینترنت به صورت زنده وجود دارد.

در نتیجه هر دستگاهی (از قبیل رایانه، لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و غیره) که نرم افزار مورد نیاز و کد امنیتی را  داشته باشد ،می­تواند این اطلاعات و ویدئوها را دریافت کند و به صورت همزمان نمایش دهند.در این صورت لازم است که نرم افزار مخصوصی که از شرکت تولید کننده به کاربر داده می­شود،بر روی دستگاه ، جهت نمایش، نصب گردد تا بتواند به درستی و همزمان ویدئو ها را دریافت کند. این نرم افزار تقریبا تمامی سیستم­های عامل مثل  ویندوزو انذروید و.. را پشتیبانی می­کند.

کلام آخر در خصوص نصب دوربین مداربسته در اداره جات و سازمان ها همانطور که شرح دادیم، نصب دوربین مداربسته در ادارات و جای گذاری ان  بر مبنای نیاز کارفرما و کارشناسی مشاوران ما انجام میشود

کلام آخر در خصوص نصب دوربین مداربسته در ادارات

همانطور که شرح دادیم، نصب دوربین مداربسته در ادارات، بر مبنای نیاز کارفرما و نوع اداره و سازمان، مساحت محیط، تردد ارباب رجوع و حساسیت کار متفاوت خواهد بود و می بایست تمام مراحل انتخاب، خرید و نصب دوربین مداربسته در ادارات با کمک یک کارشناس یا نصاب دوربین مداربسته انجام شود تا حداکثر کارآیی برایشما داشته باشد

5/5 (1 نظر)