وقتی که شما در حال فراهم کردن تجهیزات برای گروهی هستید که نیاز به سیستم صوت برای مجالس ، هیئت ، سخرانی ، اتاق کنفرانس و … را دارند باید به این امر توجه داشته باشید که سیستم صوت مناسب برای این کار استفاده از باندهای اکتیو یا بلندگو های پسیو است . در ادامه تفاوت بلندگو اکتیو و پسیو را بررسی خواهیم کرد.

بلندگو اکتیو

شما می توانید با استفاده از  یک بلندگو اکتیو نیاز خود را به پاور میکسر  حذف کنید این امر به دلیل آن است که باند اکتیو دارای مدار تقویت کننده و آمپلی فایر است شما میتوانید از خروجی بلندگو اکتیو از  ورودی های سیستم برای وصل کردن گیتار ، میکروفن ، پخش کننده mp3,  غیره استفاده کنید همچنیین شما می توانید با استفاده از یک میکسر تعداد ورودی های خورد را بالا برده و بر تک تک ورودی های خود کنترل داشته باشید.

 

باند و بلندگو پسیو

شما میتوانید با استفاده از این نوع باند و استفاده از یک پاور میکسر به عنوان منبع تغذیه بلندگو های پسیو سیستم صوت یکنواخت و یک پارچه ر دارا باشید در این نوع ساختار تمامی کنترل ورودی های سیستم توسط پاور میکسر انجام میشود

توصیه گروه فنی مهندسی پارسیان در مورد خرید باند و بلندگو اکتیو یا پسیو

استفاده از باندهای پسیو برای مساجد بزرگ و امفی تئاتر و اماکنی پیشنهاد می شود  که تعداد بلندگوها بالا بوده و امکان کنترل تک تک آنها وجود ندارد .

استفاده از بلندگوهای اکتیو در اماکنی مانند تکایا و مجالس کوچک پیشنهاد می شود که تعداد بلندگوها کم بوده و دسترسی به بلندگو آسان بوده .

مشاوره خرید باند و بلندگو اکتیو و پسیو

مشاورین ما آماده پاسخگویی  صادقانه به شما در ضمینه سیستم های صوت ، خرید باند اکتیو و پسیو ، خرید پاور میکسر و میکسر می باشند .

مدل های باند و بلنگو اکتیو

 

مدل های باند پسیو

در ادامه با مدل های مورد تایید گروه پارسیان تک در زمینه باند پسیو آشان میشوید . در فروشگاه اینترنتی پارسیان تک میتوانید بصورت آنلاین هریک از مدل های مورد نظرتان را خریداری کنید و همچنین میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش پارسیان تک تماس بگیرید.

 

0/5 (0 نظر)