شاید شما هم تصمیم به خرید دوربین مدار بسته برای تامین امنیت محل زندگی و یا سازمان خود و…دارید، اما اطلاع چندانی ندارید که چه دوربین مداربسته ای خریداری نماید؟ در این که این سیستم امنیتی بسیار کاربردی و موثر است و دوربین های مداربسته نه تنها از وقوع جرم پیشگیری می کنند بلکه نقش زیادی در فرایند بررسی پس از وقوع جرم دارند، شکی نیست. اما زمانی نصب این دوربین های مدار بسته می تواند برای شما کمک رسان باشد که نیاز شما را برای محافظت از محیط و مکان مورد نظرتان برآورده سازد و این برمی گردد به این موضوع که شما چه چیزی را می خواهید رویت کنید در واقع تعریف و نیاز شما و یا هر فردی از سیستم امنیتی می تواند موضوعی تعیین کننده در خرید دوربین مدار بسته باشد (از چه مکانی تصمیم دارید محافظت نمایید).

خرید دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته

در بحث خرید دوربین مدار بسته لازم است نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید برای مثال ملاک اغلب افراد دریافت و ضبط تصاویر در محدوده مورد نظرشان است  و برخی شاید فراموش کنند قبل از خرید دوربین مدار بسته باید قدرت اجرای مداوم آن را مد نظر قرار دهند. در انتخاب دوربین مدار بسته باید بدانید تصمیم دارید دوربینی خریداری نمایید که از طریق منبع تغذیه ، یا به صورت سیستم سیم کشی پیاده سازی شود و یا بیسیم (وایرلس) باشند، یعنی بی سیم کارگزاری شوند. دوربین های IP CCTV نمونه ای از دوربین های بدون اینترنت هستند که افراد می توانند برای نظارت تصویری از باغ و یا خانه های روستایی و مناطقی بدون اتصال اینترنت تصاویر مد نظر خود را دریافت کنند. اما شاید سوال شما این باشد که چه دوربین مداربسته ای خریداری نمایید؟ پر واضح است که برای خرید دوربین مدار بسته باید مواردی از قبیل متراژ محیط یا مکان که قرار است سیستم امنیتی را پیاده سازی نمایید، بودجه ای که برای خرید دوربین مدار بسته مدنظر دارید و مواردی از این دست را بررسی نموده و سپس اقدام به خرید دوربین مدار بسته نمایید.

 خرید دوربین مدار بسته

نکاتی که قبل از خرید دوربین مدار بسته باید در نظر بگیرید

در بررسی های متعدد مشخص شده با نصب دوربین مدار بسته می توانید از حداقل 34 درصد ورود (مهاجم و سارق) به منزل جلوگیری نمایید، این رقم می تواند در تصمیم گیری برای خرید دوربین مدار بسته به شما کمک کند. خرید دوربین مداربسته زمانی کارآمد است که نوع و تعداد دوربین ها برای مکان مد نظرتان همخوانی صحیحی داشته باشد و بتواند پوشش دهی خوبی از منطقه مذکور نماید. نحوه صحیح اجرا دوربین ها هم داری اهمیت است، پس در هزینه کردن برای خرید و اجرای دوربین مدار بسته خساست به خرج ندهید. برد دوربین اهمیت بسزایی دارد بنابراین اگر تمایل دارید محدوده وسیعی را پوشش دهد بهتر است از سیستم های غیر وایرلس استفاده نمایید زیرا این نمونه دوربین ها تنها در محیط های بسته کارایی خوبی دارند. پیش از خرید دوربین مدار بسته نه تنها متراژ فضا را مد نظر قرار دهید بلکه تعداد دوربین ها و فضای ذخیره سازی نیز مهم هستند، محاسبه تعداد دوربین ها با مد نظر قرار دادن هارد اینترنال و اکسترنال که برای ذخیره تصاویر با حداکثر کیفیت مد نظر دارید، نیز از مواردی است که باید پیش بینی شود.

 خرید دوربین مدار بسته

انواع دوربین مدار بسته

انواع دوربین مدار بسته دام (DOME)، دوربین شبانه دوربین بالت و…. وجود دارد. دوربین دید در شب که به آنها مادون قرمز هم می گویند نوعی دوربین دیجیتالی ست که تصاویر را در نور کم و در شب هم ضبط می کند. دوربین های مدار بسته دام یا گنبدی شکل ( البته زیبایی خاصی برای منازل دارند ) محدودیت ضبط تصاویر در زوایای مختلف دارند. دوربین مناسب برای فضای باز که روکش های مناسبی برای نصب در فضای باز دارند و دوربین های مدار بسته در شبکه DRI,IP با قابلیت فشرده سازی تصاویر و ارسال آنها روی سیگنال شبکه است که برای دسترسی افراد که می توانند تصاویر مد نظر خود را روی سایر سیستم های دیگر و گوشی همراه دریافت نمایند. سایر دوربین ها شامل دوربین C MOUNT ,دوربین های اسپید دام (گردان) هستند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. هنگام خرید دوربین مدار بسته بحث مکان صنعتی  و محیط خانگی باعث می شود گزینه های متفاوتی برای خرید دوربین مدار بسته پیش رو داشته باشید. هر چند منحصرا دوربین های مدار بسته برای صنعت یا خانه ساخته نشده و می توان هر کدام را با توجه به شرایط و اهداف محافظتی مد نظرتان استفاده نمایید اما اطلاع از کاربرد دوربین ها نقش موثری در انتخاب دوربین مدار بسته مناسب می تواند داشته باشد.

خرید دوربین مدار بسته

سیستم ضبط تصاویر

یکی از مواردی که در هنگام خرید دوربین های مدار بسته لازم است مد نظر قرار دهید سیستم ضبط تصاویر است. این مورد نه تنها شامل کیفیت و بعد و محدوده پوشش دهی دوربین می شود ، توانایی زوم و ضبط تصاویر در زوایای مختلف نیز عاملی تعیین کننده در انتخاب یک دوربین مدار بسته مناسب می تواند باشد. ضبط تصاویر در دوربین های مدار بسته و نحوه خروجی گرفتن از ان می تواند بسیار تاثیر گذار در بهره برداری از دوربین باشد. DVR , NVR دو سیستم ضبط تصاویر هستند، NVR سیستم ضبط در دوربین های آنالوگ که در بیشتر واحدهای اداری و تجاری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد بوده است که جای خود را به  DVR ها که امروزه رایج ترین سیستم ضبط تصاویرند، داده است و استفاده از DVR ها که امکانات و قابلیت دریافت تصویر بر روی مانیتور را دارند (امروزه )رایج است. ضبط سیستم تصاویر و تبدیل آن به تصاویر دیجیتالی گزینه مهمی برای خرید سیستم دوربین مدار بسته می باشد ضمن این که سیستم DVR منسوخ شده و کاربرد آنچنانی ندارد. بنابراین می توانید انتخاب نمایید، مطمئنا هر فرد و سازمانی نیاز متفاوت حفاظتی برای تهیه دوربین مدار بسته دارد.

 خرید دوربین مدار بسته

خرید بهترین سیستم امنیتی (دوربین مدار بسته )

این موضوع که شما تصمیم دارید امنیت در فضای باز یا بسته را حفظ کنید در خرید دوربین نقش دارد میزان ضبط تصاویر و مدت نگهداری و ذخیره تصاویر می تواند نکته ای تاثیرگذار در خرید و نصب دوربین های مدار بسته باشد. چه مکانی برای قرار دادن دوربین مداربسته مناسب است و قرار است چگونه بحث حفاظتی و امنیتی ما را دوربین ها رعایت کنند به خودی خود می تواند تعیین کننده خرید نوع و مدل دوربین های مدار بسته باشد. شاید خصوصیات متعدد دوربین های مدار بسته باعث شود تصور کنید خرید دوربین مدار بسته تنها خرید و نصب آن است اما هر فردی با توجه به شرایط محیطی و فردی خود نیاز متفاوتی دارد. ضمن این که کیفیت و وضوح تصاویر و زوایای مختلف تصویر و نحوه دریافت تصاویر حائز اهمیت است و شاید به منزل مسکونی چندان نیاز نداشته باشد که دوربین مدار بسته ی اسپید دام با قابلیت چرخش در زوایای مختلف نصب و اجرا می شود. یکی از مراکزی که می توانید  جهت مشاوره ی تخصصی خرید دوربین مدار بسته به آن مراجعه نمایید، فروشگاه ماست. که انواع دوربین های مدار بسته به روز با قابلیت های متفاوت را ارائه می کند.

 

0/5 (0 نظر)