معرفی تجهیزات صوتی برند چیرمن Chairman : راهی که ما را از استوانه فویل ادیسون به تجهیزات صوتی امروزی هدایت می کند، خیابان جذابی است که مملو از افراد، اختراعات و نوآوری های قابل توجه! دستاوردهای گذشته ما به آنچه که امروز هستیم کمک می کند. تجهیزات صوتی، بخش گسترده ای از نیازهای ما را تامین می کند. یک همایش علمی، مراسم، جشن و… بدون وجود تجهیزات صوتی قابل اجرا نخواهند بود. از بزرگ ترین کنسرت های جهان و جلسات مهم دولت مردان گرفته تا برگزاری یک جشن عروسی ساده، همه و همه وابسته به تجهیزات صوتی هستند.

معرفی تجهیزات صوتی برند چیرمن (Chairman)

برای انتخاب یک سیستم صوتی مناسب، باید اطلاعات کافی داشته باشیم و از متخصصین همین حوزه، مشورت بگیریم. ممکن است از همه برندهای موجود در بازار اطلاعات کافی نداشته باشیم، اما خرید باند و سیستم صوتی از یک فروشگاه معتبر، اطمینان زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. یکی از معروف ترین برندهای موجود در عرضه تجهیزات صوتی، برند چیرمن است.

پارسیان تک، فروشگاه تخصصی سیستم های صوتی و دوربین مداربسته مفتخر خواهد بود تا در این مقاله، اطلاعات کافی در مورد باندهای برند چیرمن را در اختیار شما قرار دهد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی تجهیزات صوتی برند چیرمن (Chairman)

آشنایی با برند چیرمن (Chairman)

در دنیای لوازم و تجهیزات صوتی، کمتر کسی است که با برند چیرمن آشنا نداشته باشد. تجهیزات صوتی چیرمن از معتبر ترین و باکیفیت ترین لوازم موجود در بازار محسوب می شوند. از آغاز فعالیت برند چیرمن در ایران، زمان زیادی می گذرد. چیرمن در دهه 90 میلادی با نام تجاری مرسی وارد ایران شد و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرد. تمام محصولات این برند، ساخت کشور چین بوده و از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. باند اکتیو، باند پسیو، آمپلی فایر، میکسر، پاور میکسر و میکروفون از جمله محصولات برند چیرمن هستند. در ادامه مقاله به بیان ویژگی محصولات برند چیرمن می پردازیم. با ما همراه باشید.

میکروفون بیسی

خرید میکروفون چیرمن

در واقع میکروفون ها نوعی مبدل هستند که انرژی مکانیکی (امواج صوتی) را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند. ساخت و اختراع اولیه میکروفون ها توسط امیل برلینر در سال 1877 صورت گرفت. اولین میکروفون الکترونیکی بر اساس یک مکانیسم مایع بود. این میکروفون از دیافراگمی استفاده می کرد که به یک سوزن قرار گرفته شده در محلول رقیق شده اسید سولفوریک متصل شده بود. میکروفون های چیرمن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این برند به تولید میکروفون های بیسیم و بیسیم دو دستی می پردازد.

SU4H، SU4R، PG230HH، 101 Hو 230 HH از جمله مدل های تولید شده توسط چیرمن می باشند. محدوده فرکانسی میکروفون های بیسیم معمولی بین 600 تا 900 و میکروفون های دو دستی بین 80 تا 1500 هرتز است. پوشش گیرندگی میکروفون های چیرمن بین 30 تا 80 متر متغیر هستند. این میکروفون ها معمولا با باتری قلمی فعالیت می کنند. با توجه به نوع مدل، میکروفون های چیرمن برای سالن های همایش، مساجد، برنامه های فیلم برداری و خبرنگاری، سیستم پخش خانگی، کامپیتور و… قابل استفاده هستند. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به خروجی TS، آداپتور دی سی، قابلیت تنظیم کانال و سیستم ارسال و دریافت UHF اشاره کرد.

خرید میکروفون چیرمن

خرید باند پسیو چیرمن

اگر به دنبال یک باند مناسب برای استفاده در سالن های همایش، کنفرانس های علمی، برنامه های مذهبی، سخنرانی یا موزیک هستید، قطعا باندهای پسیو چیرمن گزینه مناسبی خواهند بود. باندهای پسیو، کاربردهای متعددی دارند. به طور مثال، این دسته از باندها معمولا کیفیت بهتری در پخش صدا دارند.

همچنین باندهای پسیو نسبت به باندهای اکتیو، ارزان تر هستند. باندهای پسیو چیرمن نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود! برای خرید باند پسیو چیرمن توجه داشته باشید که بدنه آن ها از جنس فایبرگلاس بوده و به همین دلیل، استحکام و مقاومت بالایی دارند. پاسخ فرکانسی این باندها در محدوده 40 الی 20.000 هرتز قرار دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ووفر 15 اینچ (یا ووفر 12 اینچ)، حداقل توان 250 وات و حساسیت 94 دسی بل اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که برای راه اندازه باند پسیو چیرمن به پاور میکسر یا آمپلی فایر نیاز دارید.

خرید باند اکتیو چیرمن

خرید باند اکتیو چیرمن

باندهای اکتیو، مزیت های زیادی دارند که مهم ترین آن، عدم نیاز به آمپلی فایر خارجی است. باندهای اکتیو چیرمن طرفداران بسیار زیادی دارد. سیستم پخش صدا در باندهای اکتیو چیرمن معمولا از نوع TWOWAY بوده که شفافیت فرکانسی بالایی را ارائه می دهد. باندهای اکتیو چیرمن قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را ایجاد کرده که یک مزیت مهم محسوب می شود. از جدیدترین سری باندهای اکتیو چیرمن می توان به مدل W اشاره کرد. در محصولات این سری از جدیدترین فن آوری الکتروآکوستیک بهره گرفته شده است.

علاوه بر آن در مدل های اکتیو، مدارهای پیشرفته برای ارائه قدرت بالا در پرتاب بیس عمیق تعبیه می شود. سری SX نیز دارای ویژگی های متعددی می باشد که مهم ترین آن، قیمت مناسب نسبت به سایر رقیبان است. وجود ورودی های مختلف و پخش كننده MP3 و بلوتوث نیز بر اعتبار این سری افزوده است. از دیگر ویژگی های باندهای اکتیو می توان به بدنه فایبرگلاس، امکان اتصال انواع گوشی و تبلت، اکولایزر باس و تریبل، دارای خروجی AUX، مدار محافظ گرما و… اشاره کرد.

خرید میکسر و پاور میکسر چیرمن

خرید میکسر و پاور میکسر چیرمن

میکسر و پاور میکسر از ادوات مهم در تجهیزات صوتی محسوب می شوند. شاید از خود بپرسید که میکسر و پاور میکسر دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ میکسر، دستگاهی است الکترونیکی برای ترکیب و تغییر صدا یا داینامیک بسیاری از سیگنال های مختلف صوتی که در پروژه های موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد. پاورمیکسرها علاوه بر اینکه کار میکسر را انجام می دهند، دارای آمپلی فایر نیز هستند که به تقویت صدا نیز می پردازد. میکسر و پاور میکسر ها در جهت تقویت و تنظیم صدا، بسیار حائز اهمیت هستند.

پاورمیکسر های صندوقی چیرمن، کیفیت بسیار بالایی دارند. به طور مثال، مدل 2020 USB برای سالن و باندهای کوچک و مدل PM6060 برای استفاده در باشگاه های ورزشی، سالن های غذاخوری و کافی شاپ ها، سالن های کنفرانس، مدارس و… مناسب هستند. از مهم ترین ویژگی پاور میکسر های چیرمن می توان به ورودی میکروفون بصورت فیش XLR/TRS، ضبط کننده و پخش کننده MP3، سیستم خنک کننده پر قدرت، اکولایزر گرافیکی، ورودی و خروجی استریو و افکت اکوی قابل تنظیم اشاره کرد.

پارسیان تک نماییندگی فروش و معرفی تجهیزات صوتی برند چیرمن (Chairman) در ایران

5/5 (1 نظر)