آیا تا به حال شده است که برای پخش صدایی بی نظیر در یک اجرای زنده به دنبال پاور میکسر باشید؟ در این صورت پاور میکسر دایناکورد می تواند انتخابی کاملا مناسب برای شما به شمار رود. این محصول که توسط شرکت دایناکورد تولید شده است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای اجراهای زنده به شمار رود. افکت های بی نقص و اکولایزر بسیار قدرتمند را می توان از مهمترین ویژگی های پاور میکسر دایناکورد دانست. در این مقاله به بررسی این محصول خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت که برای چه جور مراسم هایی مورد استفاده می باشد. این محصول با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و تمامی امکانات مورد نیاز برای رفع عیب و تقویت صدا را در اختیار صدابردار دارد. از مهمترین مکان هایی که می توانند از این پاور میکسر استفاده نمایند، تالار ها و مکان های برگزاری کنفرانس می باشد. در ادامه شما را بیشتر با این محصول آشنا خواهیم کرد.

پاور میکسر دایناکورد

پاور میکسر دایناکورد

معرفی برند دایناکورد

دایناکورد برندی آلمانی و بسیار قدیمی است که از سال 1945 کار خود را آغاز نمود. این شرکت در ابتدا تنها رادیو تعمیر می کرد و پس از آن شروع به تولید آمپلی فایر با امپدانس بالا نمود که بسیار مورد توجه قرار گرفته و بیشتر تجهیزات سینمایی را شروع به تولید نمود. این شرکت از سال 1960 تا 1970 شروع به تولید آمپلی فایر برای گیتار الکتریک کرد که تجربه موفقی برای این شرکت به شمار نرفت. این شرکت امروزه بسیاری از محصولات خود از جمله پاور میکسر های بسیار خوبی را تولید می کند که در بسیاری از مراکز کنفرانس مورد استفاده می باشد. وجود ده خط میکروفن در کنار قابلیت اکولایزر به صورت جداگانه و صدابرداری بسیار موفق باعث شده است تا حتی بسیاری از شرکت های سینمایی از پاور میکسر های این شرکت استفاده نمایند. پاور میکسر تولید شده در این شرکت تحت مدل های متنوعی در بازار عرضه می شود و شما می توانید با توجه به هر نمونه از پاور میکسر های تولید شده تولید شده توسط این شرکت، محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

پاور میکسر دایناکورد

پاور میکسر دایناکورد

کاربرد پاور میکسر دایناکورد

پاور میکسر دایناکورد می تواند چندین ورودی از میکروفن یا سازهای الکتریکی را دریافت کرده و بر اساس میزان دلخواه در میان بلندگوهای مختلف پخش نماید. برند دایناکورد یکی از مطمئن ترین شرکت های سازنده پاور میکسر در دنیا می باشد و به دلیل اینکه این شرکت زیرمجموعه بوش آلمان کار می کند می توانید با خیالی راحت از کارایی و قابلیت پخش صدای مناسب آن را خریداری نمایید. پاور میکسر دایناکورد به دلیل اینکه قابلیت حمل بسیار آسانی دارد می تواند در رستوران ها، هیئات مذهبی، مساجد، سالن های کنفرانس و در دانشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد و امروزه بسیاری از مراکزی که به صدای خوب اهمیت می دهند، پاور میکسر دایناکورد را تهیه و مورد استفاده قرار می دهند. برای خرید پاور میکسر در سراسر کشور و شهرهای ایران می توانید از سایت فروش آنلاین استفاده نمایید که این روش بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری در سراسر کشور به شمار می رود.

پاور میکسر دایناکورد

پاور میکسر دایناکورد

چرا باید از پاور میکسر دایناکورد استفاده کرد؟

پاور میکسر دایناکورد دارای تقویت صدای بسیار مناسبی است و با توجه به امکاناتی که در اختیار صدابردار قرار می دهد، می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای کسانی باشد که می خواهند صدابرداری را به صورت حرفه ای انجام دهند. این محصول در مدل های متنوعی تولید شده و در رنج های قیمتی متفاوتی در بازار عرضه می شود و در صورتی که می خواهید می توانید آن را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. دایناکورد تمامی اتصالات را با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها انجام داده است و امکان وجود نویز در این پاور میکسر نسبت به سایر محصولاتی که در بازار عرضه می شود کمتر است. همچنین می توانید تعداد زیادی از میکروفن ها را در این پاور میکسر قرار داده و از آنها استفاده نمایید. پاور میکسر تولید شده در شرکت دایناکورد گزینه ای بسیار مناسب برای سینماها، کنسرت ها، سالن اجتماع و کنفرانس، سخنرانی های عمومی، فضاهای باز و بسته، هیئات مذهبی و غیره می باشد. البته بهتر است کسی که مسئولیت صدابرداری با استفاده از پاور میکسر دایناکورد را بر عهده می گیرد، به این کار آشنایی کامل داشته باشد و بتواند بهترین نوع ترکیب صدا را ارائه نماید. برای انجام این کار می توانید دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید و یا با مرکز فروش ارتباط برقرار نمایید.

پاور میکسر دایناکورد

پاور میکسر دایناکورد

مدل های پاور میکسر

پاور میکسر دایناکورد بر اساس امکاناتی که دارند در مدل های مختلفی در بازار عرضه می شوند و شما می توانید این محصول را تهیه و استفاده نمایید. این کالا با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است و می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. پاور میکسر امروزه به یکی از بهترین وسایلی تبدیل شده است که برای اجرای زنده به شمار می رود. مدل های پاور میکسر از لحاظ امکانات میکسر دارای تمایز هایی می باشند ولی پاور مورد استفاده در آن ها دارای قدرت خروجی صدای بسیار بالایی است که می تواند قطعا گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. در صورتی که از پاور میکسر های تولید شده در شرکت دایناکورد استفاده می کنید، بهتر است قبل از ثبت سفارش کالای خریداری شده، با مرکز فروش آنلاین تماس برقرار کرده و بر اساس نوع نیاز خود بهترین پاور میکسر را خریداری نمایید. این قطعه در صدابرداری و تقویت صدا بسیار حساس است و باید کالای خریداری شما امکانات مورد استفاده را داشته باشد تا بتوان برای خروجی بهترین صدا از این محصول استفاده نمود.

پاور میکسر دایناکورد

پاور میکسر دایناکورد

کلام آخر

در این مقاله به شما گفتیم که پاور میکسر دایناکورد یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که می خواهند تلفیق صدای بی نظیری را داشته باشند و می توانید برای خرید این محصول از طریق سایت فروش اینترنتی در تمامی شهرهای ایران اقدام نمایید که این روش آسان تر و ارزان تر می باشد. پاور میکسر تولید شده در شرکت دایناکورد از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار بوده و برای صدابرداری حرفه ای می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. این محصول را می توانید برای سالن های کنفرانس، دانشگاه ها، مساجد، هیئات مذهبی، رستوران ها و غیره تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که قابلیت حمل این دستگاه بسیار آسان می باشد.

0/5 (0 نظر)