امروزه دستگاه های رقص نور لیزری زیادی در بازار وجود دارد. از دستگاه های رقص نور لیزری در همه مجالس های شادی از جمله تولد و عروسی و مراسم های دیگر می توان استفاده نمود. یکی از قابلیت های دستگاه رقص نور لیزری این است که دارای سنسور حساس به صدا می باشد به این صورت که با توجه به آهنگ مورد نظر نحوه پرتاب نور و میزان رنگ دهی و سرعت حرکت دستگاه رقص نور لیزری نیز تغییر می کند؛ مثلا سرعت حرکت دستگاه در آهنگ های ملایم با رنگ هایی نسبتا شاد و با حرکاتی آرام می باشد، ولی در آهنگ های با هیجان و سرعت بالا دقیقا بر عکس همین مورد می باشد. توجه کنید که این قابلیت یعنی سنسور صدا در همه دستگاه های رقص نور لیزری وجود ندارد و در چند تا از مدل های این دستگاه وجود دارد و مناسب تمامی مراسم های شادی از جمله عروسی ها و تولد می باشد؛ زیرا با استفاده از دستگاه های رقص نور لیزری می توانید یک مراسم متفاوت تر و شاد تر از هر مراسم دیگری را شاهد باشید.

رقص نور لیزری

رقص نور لیزری

دستگاه رقص نور لیزری طرحدار

دستگاه های رقص نور لیزری طرحدار یکی از نوع های دستگاه های رقص نور می باشد که یکی از بهترین و کارآمد ترین نوع دستگاه های رقص لیزری برای مراسم می باشد و در بسیاری از مکان ها کاربرد دارد. همچنین این نوع از دستگاه های رقص نور دارای سنسور صدا می باشند و به انواع آهنگ ها واکنش های متفاوتی نشان می دهند که یک ویژگی خوب برای عروسی ها و مراسم های شادی می باشد. این نوع از دستگاه های رقص نور نه تنها سنسور صدا دارند بلکه قابلیت هماهنگی بسیار دقیق با هر آهنگی را دارا می باشند و به افت صدا یا افزایش آن حتی به صورت بسیار جزئی واکنش نشان می دهند. دستگاه های رقص نور طرحدار هم دارای پانزده طرح مختلف و زیبا می باشد که هر کدام زیبایی و جلوه خاص خود را دارد.

رقص نور لیزری

دستگاه رقص نور لیزری HL_69

این نوع از دستگاه های رقص نور لیزری یک مدل خوب از این دستگاه ها با قابلیت های بسیار خوب و منحصر به فردی می باشد و از این دستگاه هم می توان در بسیاری از مراسم ها استفاده کرد. این نوع از دستگاه لیزری چند ویژگی خوب و منحصر به فردی دارد که باعث شده کمی نسبت به دیگر نسخه های مشابه متمایز شود. یکی از این ویژگی ها این است که رنگ های آن دارای دو طیف می باشد به رنگ های سبز و قرمز و میزان شکل و نوردهی آن هم خطی و هم نقطه ای می باشد. همچنین لنز پرتاب نور آن هم سه عدد می باشد. این نوع از دستگاه های رقص نور لیزری به دلایلی که در بالا گفته شد مناسب و مخصوص نصب کردن بر روی سقف می باشند. همه این ها ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد دستگاه رقص نور لیزریHL_69 بود که یکی از بهترین نوع دستگاه های لیزری در نوبت خود می باشد.

رقص نور لیزری

رقص نور لیزری

دستگاه رقص نور لیزری سه خروجه

این نوع از دستگاه های رقص نور هم همان طور که از نامش پیدا است برای پرتاب نور سه خروجی دارد که یک امکان منحصر به فرد و خوبی به شمار می آید و رنگ های آن هم سه رنگ به رنگ های قرمز، آبی و سبز می باشند. این نوع از دستگاه های رقص نور  یک امکان ویژه و بسیار خوبی دارد که باعث شده از دیگر نوع ها کاملا متمایز شود و آن هم سیستم خنک کننده آن می باشد، یعنی این نوع از دستگاه های لیزری امکان ندارد به علت گرمای شدید سوخته ویا برای مدتی از کار بیافتند؛ زیرا وقتی دما از یک حد خاصی بالا رود این سیستم های خنک کننده شروع به کار کرده و باعث می شود دوباره دستگاه به دمای خوب و استانداردی برسد. نا گفته نماند که این نوع از دستگاه های رقص نور را هم بر روی دیوار و هم سقف می توان نصب کرد که همگی این امکانات باعث شده که این نوع از دستگاه های لیزری یک نمونه خوب و منحصر به فرد از همه دستگاه های لیزری شود.

رقص نور لیزری

رقص نور لیزری

دستگاه رقص نور لیزری چهار خروجه

همانطور هم که از نام این دستگاه رقص نور پیدا است این نمونه هم دارای چهار خروجی برای پرتاب نور دارد که یک خروجی بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد و رنگ های لیزری آن هم چهار عدد به رنگ های آبی، قرمز، زرد و سبز می باشند که این مدل از دستگاه های رقص نور را می توان بهترین مدل بین دستگاه های رقص نور شمرد چون هم خروجی آن ها نسبت به بقیه مدل ها بیشتر است و هم رنگ های بیشتری نسبت به دیگر مدل های رقص نور لیزری دارند. هم چنین داخل این نوع از دستگاه های لیزری هم یک سیستم خنک کننده بسیار قوی وجود دارد که نسبت به خنک کننده نسخه قبلی بسیار قوی تر و بهتر می باشد و میزان طول عمر این نوع از دستگاه های لیزری بسیار بیشتر از بقیه نوع ها می باشد و نور پردازی و پرتاب نور آن هم فقط به صورت خطی می باشد. به طور کلی دستگاه های رقص نور لیزری چهار خروجه را می توان بهترین مدل از دیگر مدل های رقص نور نام برد و قیمت این نوع از دستگاه های رقص نور گران تر و با ارزش تر از بقیه مدل ها می باشد.

رقص نور لیزری

رقص نور لیزری

جمع بندی

بطور کلی دستگاه های رقص نور لیزری به چند نوع تقسیم می شوند که همه نوع های آن هم دارای امکانات متفاوت و ویژه ای نسبت به دیگری می باشد. از دستگاه های رقص نور لیزری بیشتر در مراسم های عروسی و تولد استفاده می شود. استفاده از دستگاه های رقص نور لیزری می تواند فضای مهمانی ها را شاد تر و بهتر از هر موقع دیگری کند. دستگاه های رقص نور لیزری هم میزان خروجی های متفاوتی دارند و برخی از آن ها سه خروجه و برخی هم چهار خروجه می باشند. هم چنین اکثریت دستگاه های رقص نور دارای سنسور صدا می باشند که باعث می شود سرعت حرکت و حتی رنگ هایی که پرتاب می کند با توجه به نوع آهنگ متفاوت تر از یک آهنگ دیگر می باشند. همچنین رنگ های دستگاه رقص نور لیزری با توجه به نوع آن متفاوت تر از دیگری می باشد و هر نوع از دستگاه های رقص نور لیزری، رنگ های متفاوتی دارند. هم چنین با توجه به نوع دستگاه های رقص نور بعضی از آن ها در دیوار و برخی هم به سقف و بعضی از نوع ها هم بر روی سقف و هم بر روی دیوار قابلیت نصب و راه اندازی را دارند.

0/5 (0 نظر)