دوربین مداربسته را شاید بتوان به عنوان مهمترین ابزاری دانست که در نظارت بصری مورد استفاده قرار می گیرد و دارای اهمیت بسیار زیادی در تامین امنیت یک محیط دارد. دوربین مداربسته داهوا را می توان یکی از همین محصولات دانست که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند گزینه ای مطلوب برای استفاده در محیط های باز و بسته باشد. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با انواع دوربین مداربسته تولید شده توسط شرکت داهوا آشنا کنیم. این شرکت چینی به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ابزار نظارت بصری به شمار می رود و هر ساله به عنوان یکی از برترین برندهای تولید دوربین مداربسته انتخاب می شود. داهوا تکنولوژی که کار خود را در سال 2002 و با تکیه بر دانش آمریکایی و اروپایی در کشور چین آغاز نمود، امروزه به یکی از مهمترین شرکت های تامین کننده ابزار امنیتی برای نظارت به شمار می رود و محصولات مختلف این شرکت در بازار ایران نیز عرضه می شود. در این مقاله شما را با انواع دوربین مداربسته تولید شده در شرکت داهوا آشنا خواهیم نمود. همچنین شما می توانید بهترین دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به خریداری آن اقدام نمایید.

 دوربین مداربسته داهوا

کدام مدل از دوربین مداربسته داهوا برای شما مناسب است؟

شاید این سوال را از خود بپرسید که آیا بین مدل های مختلف دوربین مداربسته تفاوت ها آنقدر زیاد است که یک محصول مناسب برای محیطی خاص باشد؟ بله؛ زمانی که قصد دارید از یک محیط بیشترین محافظت را داشته باشید، نیاز به مدل های مختلف دوربین پیدا می شود. برای مثال دوربین هایی که در محیط های باز قرار می گیرند باید در برابر شرایط نامساعد جوی مقاومت و پایداری داشته باشند و برای مثال باران یا رطوبت بالای هوا نتواند اختلالی در ضبط تصاویر آنها ایجاد کند. این در حالی است که در محیط های بسته نیازی به دوربین مداربسته داهوا با مقاومت بسیار بالا نیست و شما می توانید از دوربین های مداربسته ای استفاده کنید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشند. به طور کلی می توان گفت که ویژگی های خاص هر دوربین، آن را برای استفاده در یک محیط خاص آماده می سازد. ما قصد داریم در ادامه همین مقاله به شما بهترین دوربین های مداربسته داهوا برای محیط های مختلف را معرفی کنیم و برترین راه خریداری این محصول را مورد بررسی قرار دهیم.

 دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا از لحاظ رزولوشن تصویر

دوربین های مداربسته تولید شده توسط شرکت داهوا از لحاظ رزولوشن تصویر با یکدیگر دارای تفاوت هایی هستند. برای مثال دوربین هایی که با رزولوشن یک مگاپیکسل در بازار عرضه می شوند شاید گزینه ای بسیار مناسب برای تمامی محیط ها نظیر پارکینگ ها و محیط های باز در مراکز خرید به شمار رود. همچنین در صورتی که نظارت تصویری برای شما از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است، می توانید از دوربین های داهوا با رزولوشن تصویر بالاتر استفاده کنید. به طور کلی داهوا تمامی امکانات مورد نیاز برای نظارت تصویری را آماده کرده است و شما می توانید از محصولات این شرکت با خیال راحت استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که داهوا یکی از بهترین کمپانی های تولید انواع دوربین مداربسته با بالاترین امکانات و ویژگی ها به شمار می رود و دوربین هایی با قدرت تصویربرداری بالایی را تولید و روانه بازار کرده است.

 دوربین مداربسته داهوا

دوربین های 360 درجه و Fisheye داهوا

در برخی از محیط های باز و بسته نمی توان از دوربین های نظارت تصویری معمولی استفاده کرد و از این رو باید از دوربین های 360 درجه و یا دوربین های Fisheye تولید شده توسط این شرکت استفاده کنید. در صورتی که در محیط بسته نیاز به استفاده از دوربینی دارید که نظارت تصویری بسیار بالایی به شما بدهد و امکان بررسی تمام محیط را برای شما فراهم آورد، خرید دوربین های 360 درجه و یا دوربین های Fisheye به شما توصیه می شود. همچنین در صورتی که سوالی در زمینه خرید و استفاده از دوربین داشته باشید و یا می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با کارشناسان فروش داهوا تماس برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. به طور کلی می توان گفت که دوربین مداربسته داهوا یکی از انتخاب ها برای محیط های بسته با نظارت تصویری بالا به شمار می رود.

دوربین مداربسته داهوا

ویژگی های منحصر به فرد داهوا

دوربین مداربسته داهوا در مدل های مختلفی تولید می شود و در بازار عرضه می شود. از مهمترین ویژگی های منحصر به فردی که در دوربین های مداربسته داهوا قابل ملاحظه است می توان به کیفیت بالای تصویر اشاره کرد. همچنین شما می توانید با خیال راحت دوربین های مداربسته داهوا را برای نصب آسان مورد استفاده قرار دهید. دوربین های مداربسته این شرکت با استفاده از کابل های کواکسیال شبکه می شوند که همین امر سبب شده است تا نسبت به سایر محصولات عرضه شده در بازار زیرساختی بسیار ساده تر داشته باشند. این دوربین دارای کیفیت بسیار زیادی بوده و با رزولوشن بسیار بالایی که دارد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای سازمان ها و نهادها به شمار رود. همچنین DVR مورد استفاده در دوربین مداربسته داهوا می تواند کارایی بسیار بالایی داشته باشد و با پردازش تصویر و امنیت بالا مورد استفاده بسیاری از شبکه های نظارت تصویری گسترده است.

بهترین روش خرید دوربین مداربسته داهوا

در صورتی که علاقمند به خرید انواع دوربین مداربسته داهوا هستید می توانید به صورت مستقیم از طریق پارسیان تک برای خرید این کالا اقدام کنید. عرضه مدل های مختلف دوربین های مداربسته داهوا می تواند یکی از مهمترین روش هایی باشد که در سراسر کشور در دسترس شما بوده و شما می توانید از این روش استفاده نمایید. داهوا را می توان از به روز ترین شرکت های تولید کننده انواع دوربین مداربسته دانست که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی در بازار عرضه می کند.

کلام آخر

دوربین مداربسته 360 درجه داهوا و سایر مدل های این شرکت می توانند ابزاری بسیار مناسب برای نظارت تصویری به شمار روند. در این مقاله شما را با مدل های دوربین مداربسته داهوا آشنا کردیم و هم اکنون شما می توانید با پایه اصلی انتخاب دوربین مداربسته آشنایی لازم و کافی را داشته باشید. در صورتی که نیاز به یک ابزار دقیق برای نظارت تصویری داشته باشید می توانید به صورت مستقیم نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

0/5 (0 نظر)