با گسترش تکنولوژی در عرصه های مختلف، شاهد عرضه دوربین های مداربسته برای نظارت تصویری بهتر بوده ایم. از این رو، شرکت داهوا نسبت به تولید و عرضه انواع دوربین مداربسته داهوا در بازار اقدام کرده است. این شرکت چینی که لایسنس فعالیت خود را در سال 2002 و از شرکت های آمریکایی و اروپایی دریافت کرده است، امروزه به یکی از 10 شرکت برتر در زمینه تولید و عرضه انواع دوربین مداربسته در دنیا تبدیل شده است. محصولات این شرکت که از موفق ترین انواع کالای چینی به شمار می روند، با بالاترین کیفیت در بازار دنیا عرضه می شوند و با توجه به آمار گمرک چین، یکی از پرفروش ترین محصولات صادراتی به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم شما را با تکنولوژی های داهوا و ویژگی های دوربین های مداربسته این شرکت آشنا سازیم و همچنین انواع دوربین های این شرکت را به شما معرفی خواهیم کرد. به طور کلی می توان گفت که داهوا به دلیل برخورداری از تکنولوژی های به روز و امنیتی بسیار قوی که دارد، می تواند به یکی از برترین محصولات عرضه شده در بازار تبدیل شده باشد و بسیاری از کسانی که نیازمند خرید انواع دوربین مداربسته هستند، از محصولات این شرکت استفاده می کنند.

دوربین مداربسته داهوا

با دوربین مداربسته داهوا آشنا شوید

شرکت داهوا به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته به شمار می رود که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی تولید کرده و در بازار عرضه می کند. انواع محصولات این شرکت که شامل دوربین های محیط باز، دوربین های محیط بسته، 360 درجه و Fisheye می شود، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها بر اساس نوع محیط به شمار رود. شما می توانید با خرید انواع دوربین مداربسته تولید شده در شرکت داهوا، خیال خود را از بابت نظارت تصویری راحت کرده و از تکنولوژی های به روز و امنیت بالای این شرکت برای نظارت دقیق استفاده نمایید. در صورتی که قصد خرید این محصول را داشته باشید، در ابتدا لازم است که ویژگی های هر یک از محصولات عرضه شده در بازار را مطالعه کرده و بر این اساس نسبت به خرید انواع دوربین مداربسته داهوا اقدام نمایید.

 

ویژگی های دوربین مداربسته داهوا

دوربین های مداربسته داهوا به دلیل اینکه با استفاده از کابل های کواکسیال کار می کنند، می توانند کارایی بسیار بالایی داشته باشند. از مهمترین ویژگی های محصولات این شرکت می توان به برخورداری از امکان ارتباط و ارسال تصویر آسان و با امنیت بالا اشاره نمود. همچنین به دلیل برخورداری محصولات این شرکت از استانداردهای +H.265 و H.264 می تواند بدون از دست دادن تصاویر، حجم نهایی را تا 80 درصد کاهش دهد و برای کاهش میزان استفاده از پهنای باند و همچنین دستگاه های ذخیره سازی می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. این دوربین مداربسته همچنین دارای امکانات و استانداردهای بیشتری است که قابلیت استفاده را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد و از این رو می تواند انتخابی بسیار مطمئن باشد. در ادامه شما را با این استانداردها آشنا می سازیم.

دوربین مداربسته داهوا

استانداردها و گواهینامه های داهوا

یکی از مهمترین امکاناتی که برای کاربران استفاده کننده از داهوا در نظر گرفته شده است را می توان برخورداری از مقاومت بالا در برابر ضربه و آب دانست. برای مثال این محصول برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار موفق به دریافت استاندارد IP67 شده است و همچنین برای جلوگیری از خرابکاری و شکستگی در اثر ضربه های مستقیم، استاندارد IK10 را دریافت کرده است که نشان دهنده کیفیت و کارایی بسیار بالای محصولات این شرکت به شمار می رود. دوربین مداربسته داهوا می تواند در رطوبت حداکثر 95 درصد کارایی داشته باشد و تصاویر را با کیفیت ضبط کند. همچنین در شرایط آب و هوایی نامناسب و در بارندگی های شدید، برخی از محصولات این شرکت از برف پاک کن های مخصوصی استفاده می کند که لنز دوربین مداربسته همواره تمیز باشد. تمامی این استانداردها و گواهینامه ها در کنار استفاده از دستگاه های DVR مخصوصی که برای دوربین مداربسته داهوا در نظر گرفته شده است، می تواند کیفیت و کارایی دستگاه را تا حد بسیار زیادی تضمین کند. در صورتی که سوالی در زمینه خرید این محصول داشته باشید، می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید.

دوربین مداربسته داهوا

DVR و اتصالات دوربین

دوربین مداربسته داهوا از سیستم کابل کشی کواکسیال پشتیبانی می کند که علاوه بر هزینه کم، می تواند سیگنال های چهارگانه صدا، تصویر، داده و ارسال دستور از طریق این چهار رشته سیم کواکسیال انتقال پیدا می کند. DVR های مورد استفاده برای دوربین مداربسته شرکت داهوا از منوی با کیفیت و با امنیت بسیار بالایی پشتیبانی می کند که شما می توانید از آن بهره گیری نمایید. این  DVR با استفاده از کابل کواکسیال می تواند تا 1200 متر برای کیفیت 720P و 800 متر برای کیفیت 1080 مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از کابل های UTP این میزان ارسال داده کاهش پیدا می کند. از دیگر ویژگی های DVR تولید شده برای دوربین مداربسته داهوا می توان به قابلیت اشتراک تصویر بدون از دست دادن امنیت، قابلیت پردازش تصاویر برای اطلاع از موقعیت های مخصوص خطر و همچنین در برخی از مدل ها، قابلیت شمارش افراد در دید دوربین و همچنین تشخیص هویت می تواند راهی باشد که میزان رضایت از نظارت تصویری را به حداکثر می رساند.

 دوربین مداربسته داهوا

چرا باید از داهوا استفاده کنیم؟

کیفیت بسیار بالای داده ها، کیفیت بالای دوربین و همچنین مقاومت و کارایی بالا را می توان از مهمترین دلایلی دانست که بسیاری را به سمت خرید دوربین مداربسته داهوا می کشاند. این محصول برای تمامی محیط ها مورد استفاده است و می توانید با خیال راحت در دانشگاه ها، سازمان ها و حتی مراکز امنیتی و نظامی این دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.

دوربین مداربسته داهوا

کلام آخر

در این مقاله شما را با مدل های مختلف دوربین مداربسته داهوا آشنا کردیم و شما می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. داهوا تکنولوژی را می توان یکی از بهترین نام های تولید دوربین مداربسته دانست که از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است. این ابزار نظارت تصویری را می توان یکی از برترین محصولاتی دانست که برای حفظ امنیت و نظم در محیط های مختلف مورد استفاده بوده و دارای کارایی بسیار زیادی می باشد. در صورتی که قصد خرید این محصول را داشته باشید باید بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خریداری و استفاده از محصولات این شرکت اقدام نمایید.

0/5 (0 نظر)