همه ما، بارها و بارها به داروخانه، بانک، صرافی و ارگان های دولتی مراجعه کرده ایم. برای شروع کار خود، ابتدا به باجه یا گیشه مربوطه رفته وخواسته خود را بیان می کنیم. اما در اکثر موارد، ممکن است صدای شخص مقابل برای ما مفهوم نباشد. در نتیجه احتمال رد و بدل شدن اطلاعات نادرست افزایش پیدا خواهد کرد. حتی در غیر این صورت، شما باید انرژی زیادی برای بلند صحبت کردن و خوب شنیدن صرف کنید. به ویژه در شرایط حال حاضر جهان یعنی شروع ویروس منحوس کرونا، این مشکل نمود بیشتری پیدا کرده است.صحبت کردن از پشت ماسک، سخت به نظر می رسد. با وجود همه این موارد، راه حل چیست و چگونه می توانیم از این مشکل عبور کنیم؟ میکروفون گیشه ای یک راه حل کم هزینه و کاربردی است.

با خرید میکروفون گیشه ای، به راحتی می توانید صدای شخص مقابل را بشنوید. اما برای خرید بهترین میکروفون گیشه ای، به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟ چه میکروفونی مناسب کار ما خواهد بود؟ پارسیان تک، با ارائه بهترین مشاوره جهت خرید میکروفون گیشه ای، در این مسیر همراه شما خواهید بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی میکروفون گیشه ای و ویژگی های آن بپردازیم.

نحوه عملکرد میکروفون

صدا چیز شگفت انگیزی است. همه صداهای متفاوتی که می شنویم ناشی از اختلاف فشار جزئی در هوای اطراف ما است. میکروفون ها امواج صوتی را از هوا می گیرند و آنها را به سیگنال های الکتریکی یکسان تبدیل می کنند. برای تکرار صدای اصلی، می توانید سیگنال های خروجی میکروفون را به میکسر یا رابط صوتی برای ضبط یا به بلندگو ارسال کنید، که آنها را دوباره به امواج صوتی تبدیل کند. البته چندین فناوری مختلف معمولاً برای انجام این تبدیل مورد استفاده قرار می گیرد که هریک، کاربرد متفاوت و ویژه ای دارند.

عملکرد میکروفون

مزایای استفاده از میکروفون گیشه ای

  • شاید پیش از شیوع ویروس کرونا، اهمیت میکروفون های گیشه ای قابل درک نبود. اما امروزه، با استفاده از این میکروفون ها، احتمال سرایت ویروس کرونا و سایر امراض به دلیل افزایش فاصله مراجعه کننده و متصدی، به شدت کاهش پیدا می کند. در این صورت، پروتکل های بهداشتی نیز به خوبی رعایت خواهند شد.
  • با وجود ماسک ها به راحتی نمی توان صحبت کرد و یا صدا را شنید. در نتیجه باید بلندتر صحبت کنیم که در این حالت، انرژی بیشتری صرف می شود. با خرید میکروفون گیشه ای، صحبت کردن ساده تر شده و در نتیجه، انرژی بیشتری در طول روز خواهید داشت. از طرفی، حنجره شما نیز سالم می ماند!
  • جالب است بدانید که اکثر میکروفون های گیشه ای، مجهز به حافظه جانبی جهت ضبط مکالمه هستند. این امکان، ضریب امنیت را افزایش داده و دیگر هیچ گونه مزاحمت و سوء تفاهمی ایجاد نمی شود. قابلیت نصب بر رو خط تلفن نیز از دیگر ویژگی های این دسته از میکروفون هاست.
  • با استفاده از میکروفون های گیشه ای، کلاس کاری باجه ها افزایش پیدا کرده و سرعت رسیدگی به درخواست مراجعه کنندگان نیز افزایش می یابد.

کاربرد میکروفون گیشه ای

چه اماکنی به میکروفون گیشه ای نیاز دارند؟

ویژگی های منحصر به فرد میکروفون های گیشه ای، سبب شده که روز به روز در ارگان های دولتی گسترش پیدا کنند. در واقع، در هر مکانی که مراجعه ارباب رجوع صورت گرفته و سر و صدای زیادی ایجاد می شود، خرید میکروفون گیشه ای ضروری است. از مهم ترین این مکان ها می توان به بانک، بیمارستان، صرافی، داروخانه ها، ایستگاه راه آهن، مترو و فرودگاه، تعویض پلاک و مراکز معاینه فنی، دفاتر بیمه و خدمات درمانی و… اشاره کرد. مسلما استفاده از این میکروفون ها، کار را برای مراجعه کنندگان و متصدیان بسیار راحت می کند.

قیمت سیستم صوت گیشه

یکی از عوامل تعیین کننده برای خرید سیستم صوتی گیشه، قیمت آن است. با شیوع ویروس کرونا، میزان درخواست برای نصب این دسته از میکروفون ها نیز افزایش پیدا کرده است. قیمت میکروفون های گیشه از 2 تا 6 میلیون تومان متغیر بوده که هر یک ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند. برای خرید میکروفون های صوت گیشه، باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشیم. پارسیان تک، ارائه کننده بهترین دوربین های مداربسته و تجهیزات صوتی، مشاوره کامل رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. این مشاوره توسط متخصصین حوزه تجهیزات صوتی انجام می شود.

گیشه ای

خرید  سیستم ارتباط دو طرفه INTERM M350

از بهترین سیستم های دوطرفه و میکروفون های گیشه ای می توان به INTERM M350 اشاره کرد. سیستم ارتباط دو طرفه INTERM M350 با طراحی و رنگ خاص و منحصر به فرد، جهت استفاده در بیمارستان ها، دفاتر بیمه، بانک ها، صرافی ها و… بسیار مناسب هستند. جنس بدنه این میکروفون از پلاستیک مستحکم بوده و از انعطاف پذیری مناسبی برخودار است. با استفاده از این میکروفون، احتمال ابتلا به بیماری های مختلف به شدت کاهش می یابد.

این دستگاه دارای دو بخش مهم است. کنسول مرکزی در سمت متصدی و میکروفون ترکیبی در سمت مراجعه کننده قرار دارد. میکروفون ترکیبی شامل یک بلندگو بوده که سبب شنیدن صدای متصدی می شود. چنین ترکیبی در کنسول مرکزی نیز تعبیه شده است. این دستگاه از طریق یک خروجی ویژه، صداها را جهت ضبط به قسمت رکوردر ارسال می کند. ارتباط بین بخش داخلی و خارجی دستگاه از طریق یک کابل شیشه ای تمام شیلد صورت می گیرد. نصب این دستگاه نیز راحت بوده و به برق شهری نیاز دارد.

 

اما بهتر است که جهت نصب آن از متخصصین ماهر این حوزه بهره بگیرید. کیفیت و میزان صدا به وسیله دکمه های موجود بر روی دستگاه، قابل تنظیم می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به آمپلی فایر 6 وات، ال ای دی نمایشگر و تغذیه DC V اشاره کرد. خرید این دستگاه قطعا برای تمام ارگان های دولتی الزامی بوده و کار متصدیان محترم را راخت تر خواهد کرد. جهت خرید میکروفون گیشه ای با کیفیت کافی است از طریق سایت پارسیان تک اقدام کنید. علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا، از تخفیف های ویژه پارسیان تک نیز بهره مند خواهید شد. مشاوره رایگان جهت خرید محصولات صوتی و تصویری توسط افراد ماهر و متخصص در این حوزه انجام می گیرد.

0/5 (0 نظر)