اگر به محصولات صوتی علاقه مند هستید، حتما با واژه های اکتیو، پسیو و پارتی ساند رو به رو شده اید. کلمه اکتیو به معنی فعال و کلمه پسیو به معنی غیر فعال می باشد. باندهای اکتیو و پسیو تفاوت هایی با یکدیگر دارند هرچند که ممکن است در نگاه اول، چندان مشخص نباشد. به همین دلیل برای انتخاب بهترین باند اکتیو، باید شناخت مناسبی از آن ها داشته باشیم. در باندهای اکتیو، نیازی به آمپلی فایر خارجی یا همان تقویت کننده نیست و تمامی وسائل مورد نیاز برای عملکرد باند در داخل آن تعبیه شده است. همین مورد سبب شده که باندهای اکتیو مزایا و معایبی داشته باشند.

به طور مثال، استفاده و راه اندازی باندهای اکتیو راحت تر بوده اما معمولا وزن بیشتری دارند. همچنین وجود برندهای متعدد موجود در بازار، انتخاب را برای ما سخت تر خواهد کرد. قیمت باند اکتیو نیز با توجه به ویژگی های آن متفاوت خواهد بود. به هر حال برای اداره مجالس و برگزاری سمینار ها و همایش های مختلف علمی و فرهنگی، به بهترین باندها نیاز داریم. پارتی ساند یکی از این برندهاست که با وجود قیمت مناسب، بلاترین کیفیت را به شما عرضه می کند. برای اطلاع از ویژگی بهترین باندهای پارتی ساند تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی پارتی ساند

آشنایی با برند پارتی ساند (party sound)

برای خرید بهترین باند اکتیو، با گزینه های متعددی مواجه می شویم. اما در این میان، چه باندی مناسب کار ما خواهد بود؟ کیفیت و قیمت از مهم ترین معیارهای ما برای خرید محصولات صوتی و تصویری هستند. مسلما علاوه بر کیفیت بالا، قیمت نیز حائز اهمیت خواهد بود. باندهای پارتی ساند، همه ویژگی های مورد نظر شما را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد. برند پارتی ساند در بازار لوازم صوتی و تصویری ایران به شدت شناخته شده بوده و طرفداران زیادی دارد.

میکروفون کنفرانس و باند اکتیو از جمله محصولات تولید شده توسط برند پارتی ساند است. کارخانه ساخت و تولید باند اکتیو پارتی ساند در کشور چین قرار دارد، هرچند که طراحی آن توسط متخصصین ایتالیایی انجام شده است. قیمت باند پارتی ساند نسبت به سایر باندهای موجود در بازار، بسیار مناسب می باشد. برای خرید بهترین باند اکتیو، کافی است که با متخصصین ما در مجموعه پارسیان تک تماس حاصل فرمایید. با خرید از پارسیان تک علاوه بر کیفیت بالا و قیمت منحصر به فرد، از تخفیف های ویژه نیز بهره مند خواهید شد. در ادامه مقاله به معرفی بهترین باندهای اکتیو پارتی ساند می پردازیم.

BP17A

خرید باند اکتیو پارتی ساند مدل Party Sound BP17A

باند اکتیو پارتی ساند مدل Party Sound BP17Aاز پرقدرت ترین باندهای موجود در بازار محسوب می شود. حداکثر توان این باند 1600 وات بوده که نشانه قدرت و کیفیت بالای آن است. قدرت و توان بالای باند BP17A به وجود آمپلی فایر کلاس D باز می گردد.  از فایبرگلاس (فایبرگلاس نوعی پلاستیک تقویت شده است که در آن از الیاف شیشه استفاده کرده اند) در ساختار این باند استفاده شده است. از دستگیره های کناری هم می توانید برای حمل و نقل استفاده کنید. وجود فایبرگلاس باعث می شود که این باندها مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته باشند.

دیگر نگران حرکت بلندگوی خود نباشید! در ساختار باند اکتیو پارتی ساند مانع های پلاستیکی وجود دارد که از حرکت اسپیکر جلوگیری می کند. این باند تقریبا 25 کیلوگرم است. وجود مدار حفاظت گرما و اتصال کوتاه سبب می شود تا در برابر جریانات اضافی برق از خود مقاومت نشان دهد. قابلیت اتصال با بلوتوث، کراس اور دو راهه، ورودی لاین میکروفون، ووفر ۱۵ اینچی و تویتر ۱ اینچی از دیگر ویژگی های این محصول محسوب می شود.

ELX15

خرید باند اکتیو PARTY SOUND – ELX15

از دیگر باندهای اکتیو پارتی ساند می توان به مدل ELX15 اشاره کرد. این مدل طرفداران بسیار زیادی دارد. حداکثر توان 1500 وات و کیفیت بسیار بالا سبب شده تا در اکثر مراسم و اماکن ها قابل استفاده باشد. همانند مدل بالا، این باند نیز دارای مدار محافظ گرما و اتصال کوتاه می باشد که آسیب های وارده به باند را کاهش می دهد.

این اسپیکر به عنوان مانتیور استیج نیز قابل استفاده است. محدوده فرکانس باند پارتی ساند مدل ELX15 بین 45 تا 20000 قرار دارد. بهتر است بدانید که کراس اور دوراهه این باند دارای فیلتر اکتیو است. مدار کراس اور، فرکانس های صوتی را بین درایوهای مختلف تقسیم می کند. وزن بالای این باند (32 کیلوگرم) یکی از معایب مدل ELX15 محسوب می شود اما سایر مزایا، این عیب ها را می پوشاند. ووفر 15 اینچی، توییتر 1 اینچی، سیگنال DSP با صفحه نمایش و ورودی MIC/LINE کومبو از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

ETX30

خرید باند اکتیو دبل PARTYSOUND – ETX30

ETX30 از جدیدترین مدل های باند اکتیو پارتی ساند است. این باند با ظاهری نسبتا متفاوت و زیبا، در میان سایر مدل ها می درخشد. قابلیت ایجاد حداکثر توان 3600 وات )به دلیل وجود آمپلی فایر کلاس (D  سبب شده تا حتی برای اجراهای موسیقی زنده نیز قابل استفاده باشد. اگر به دنبال یک باند پرقدرت با قیمت مناسب هستید، قطعا PARTYSOUND – ETX30 انتخاب مناسبی خواهد بود. استحکام بالای بدنه این باند به وجود پلی وود در ساختار آن باز می گردد. پلی وود، ماده ای است که از ترکیب چوب و قطعات پلاستیک ایجاد می شود و استحکام بسیار بالایی دارد. وزن این باند حدود 38 کیلوگرم می باشد که دستگیره های موجود در طرفین آن، حمل و نقل را آسان تر می کند.

یک ورودی AUX با جک های RCA در قسمت پنل پشت دستگاه قرار دارد.DSP در این دستگاه یک مزیت بزرگ محسوب می شود. به طور مثال،  حالت VOICE به طور ویژه برای سخنرانی ها طراحی شده و که سبب فیلتر فرکانس های بم می شود. همچنین حالت POP، یک اکولایزر بالانس شده برای موسیقی های پاپ ایجاد می کند. قیمت باند اکتیو پارتی ساند با توجه به امکانات ذکر شده بسیار مناسب است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ووفر 15 اینچ، وییتر 1.4 اینچی تیتانیوم، ورودی میکروفن یا لاین و محدوده فرکانسی45 هرتز تا 20 کیلو هرتز اشاره کرد.

0/5 (0 نظر)