میکروفن بلوتوثی یقه ای یکی دیگر از انواع میکروفن هایی است که در سایز بسیار کوچک و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین مارک میکروفن بلوتوثی یقه ای هستید می توانید با ما در این بخش همراه شوید تا قبل از خرید این کالا، با ویژگی آن و انواع آن آشنا شوید.

میکروفن بلوتوثی یقه ای با سیم و بیسیم

با توجه به استقبال خوبی که از خرید این نوع میکروفن در بازار شده است امروزه شرکت های بسیاری انواع مختلفی از این میکروفن را طراحی کرده و با برندهای گوناگونی روانه بازار کرده اند. اما لازم است بدانید امروزه انواع میکروفن بلوتوثی نوع یقه ای به 2 مدل کلی میکروفن بلوتوثی با سیم و میکروفن بلوتوثی بیسیم عرضه می شود. انواع میکروفن بلوتوثی برای مکان های مختلف از جمله

  • سخنرانی در همایش های، کنفرانس ها، سمینارها
  • استفاده به عنوان میکروفن یقه ای موبایل
  • استفاده به عنوان میکروفن بلوتوثی برای ضبط صدا در کامپیوتر
  • میکروفن بلوتوثی یقه ای برای مداحی
  • میکروفن بلوتوثی برای آموزش، ورزش و حتی اجرای موسیقی

و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. اگر قصد خرید این نوع میکروفن را دارید می توانید در این مقاله با ما همراه شوید چرا که  که در ادامه قصد داریم به معرفی بیشتر هر یک از این دو مدل بپردازیم

میکروفن بلوتوثی یقه ای

خرید میکروفن بلوتوثی با سیم

اگر قصد دارید یک میکروفن بلوتوثی ساده اما پرکاربرد را داشته باشید می توانید نوع با سیم این محصول را برای خرید انتخاب کنید. در واقع میکروفن بلوتوثی یقه ای با سیم برای وکال و سخنرانی گزینه بسیار مناسبی است که در اغلب موارد با کابلی به اندازه 120 تا 150 سانتی متر به فروش می رسد. معمولا این نوع میکروفن های بلوتوثی از میکروفن کندانسوری ترانزیستوری تولید می شوند و دارای جک 3.5 میلیمتری صدا نیز هستند. غالبا این میکروفن ها را طوری طراحی می کنند که از یک منبع تغذیه مستقل شارژ شوند و دارای فیلترهای مختلفی از جمله

  • فیلتر نرم کننده صدا
  • فیلتر برش فرکانس های بالا
  • فیلتر برش فرکانس های پایین

و بسیاری قابلیت های دیگری نیز باشند. که کاربر با توجه به بودجه مالی خود و نوع استفاده خود هر یک از مدل های این نوع میکروفن را خریداری کند.

میکروفن بلوتوثی یقه ای

خرید میکروفن بلوتوثی یقه ای بدون سیم

اما در صورتی که قصد خرید میکروفن بلوتوثی بیسیم را دارید لازم است بدانید فروش میکروفن بلوتوثی یقه ای بیسیم در بازار با استقبال بیشتری روبرو شده است، چرا که این کالا استفاده راحت تری دارد و غالبا برخی مشکلات مانند قطع شدن سیم میکروفن، دست و پا گیر بودن آن و یا محدودیت مکانی وجود ندارد بلکه می توانید تا مسافت خاصی از این میکروفن در هر شرایطی استفاده آسانی داشته باشید. اما لازم است بدانید این نوع میکروفن از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما توصیه می شود از برندهای معتبر و باکیفیت تولید کننده این محصول را خریداری کنید. در خرید میکروفن بلوتوثی یقه ای بی سیم باید به موارد بسیاری از قبیل

  • بهترین برند میکروفن بلوتوثی یقه ای
  • حداکثر طول بردی که میکروفن بلوتوثی بی سیم پشتیبانی می کند.
  • میزان کیفیت خروجی صدا
  • کیفیت فرستنده کمری بیسیم و پشتیبانی از میکروفون
  • پشتیبانی از باند رادیویی برای پیشگیری از افت کیفیت صدا
  • کپسول کاردیوئید برای کاهش نویز و ایجاد صدای طبیعی
  • قدرت باتری و منبع تغذیه میکروفن
  • وزن و ظاهر میکروفن

و همچنین نوع صدا از نظر بم یا زیر بودن و… نیز توجه کرد تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین برند میکروفن را برای خود تهیه کنید.

میکروفن بلوتوثی یقه ای

خرید اینترنتی میکروفن بلوتوثی یقه ای

اگر تاکنون نتوانسته اید میکروفن مورد نظرتان را در بازارهای محلی در شهر و استان خود پیدا کنید می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده از روش اینترنتی به بازارهای مجازی عرضه کننده این محصول وارد شوید. در این صورت می توانید در زمان بسیار کمی به دنبال جدیدترین مدل های میکروفن بلوتوثی یقه ای باشید و با بررسی های لازم در نهایت یکی از بهترین مدل ها را برای خود انتخاب کنید. از طرفی می توانید قیمت میکروفن بلوتوثی یقه ای را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید و کالای مورد نظر را از فروشگاهی تهیه کنید که مناسب ترین قیمت را ارائه می دهد و بهترین پشتیبانی را برای فروش این محصول ارائه می دهد.

میکروفن بلوتوثی یقه ای

قیمت خرید میکروفن بلوتوثی یقه ای چند است؟

با کمی پرس و جو در فروشگاه های منطقه ای و یا سرچ در فروشگاه های مجازی میکروفن بلوتوثی یقه ای، غالبا متوجه می شوید که قیمت خرید این میکروفن با توجه به پارامترهای گوناگونی تغییر می کند. به طور مثال برند تولید کننده این میکروفن، نوع بیسیم یا با سیم بودن آن، قابلیت ها و عملکردها و موارد دیگری متفاوت است. در این میان لازم است بدانید، هر چند قیمت خرید این میکروفن با سیم نسبت به نوع بیسیم آن کمتر است اما میکروفن بلوتوثی با سیم دارای کیفیت صدای بالاتری است و می توانید صدا را بدون تاخیر با وضوح بسیار بالایی دریافت کنید. و اما انتخاب فروشگاه معتبر نیز می تواند در کاهش هزینه میکروفن بلوتوثی نوع یقه ای نیز موثر باشد. بنابراین ما فروشگاه پارسیان تک را به شما پیشنهاد می کنیم.

میکروفن بلوتوثی یقه ای

خرید میکروفن بلوتوثی و یقه ای از پارسیان تک

همان طور که گفته شد انتخاب یک فروشگاه معتبر اینترنتی که بتواند میکروفن بلوتوثی یقه ای مورد نظر شما را در بهترین برند و بهترین کیفیت به شما ارائه بدهد و در عین حال این محصول را با کمترین نرخ بازار به شما بفروشد. بنابراین با خرید این محصول از فروشگاه پارسیان تک می توانید به خواسته خود برسید چرا که فروش محصولات در این مرکز، به طور مستقیم و بدون واسطه بوده و با قیمت واقعی عرضه می شود. از طرفی با توجه به اینکه جلب رضایت مشتری برای ما اهمیت بالایی دارد بنابراین سعی می کنیم با سود کمتر، مناسب ترین نرخ را برای شما در نظر بگیریم. بعلاوه اینکه می توانید قبل از خرید محصول مورد نظر خود با کارشناسان فروش پارسیان تک تماس گرفته و از مشاوره های رایگان آنها نیز بهره مند شوید. بعلاوه اینکه فرآیند خرید در این فروشگاه بسیار آسان و سریع بوده و می توانید پس از خرید این محصول طی 2 تا 3 روز کاری آن را درب منزل تحویل بگیرید.

5/5 (1 نظر)