از موارد بسیار مهم در مورد کافی شاپ، سیستم صوتی کافی شاپ می باشد که دارای انواع مختلفی است. عوامل زیادی روی قیمت سیستم صوتی کافی شاپ تاثیرگذار هستند. یک سیستم صوتی با کیفیت موجب می ‌شود پخش موسیقی به تمام قسمت های کافی شاپ به صورت یکسان صورت بگیرد. در این مقاله شما را با ویژگی های سیستم صوتی برای کافی شاپ و همچنین قیمت سیستم صوتی کافی شاپ آشنا می کنیم.

سیستم صوتی کافی شاپ

امروزه کافی‌ شاپ ‌ها یکی از مکان‌ هایی هستند که در آن تجمع های چند نفره و یا دو نفره صورت می‌ گیرد. بنابراین سیستم صوتی مناسب برای کافی شاپ دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در صورتی که از سیستم صوتی با کیفیت برای کافی شاپ استفاده شود، برای مشتریان فضایی جذاب به وجود می‌ آید که موجب افزایش محبوبیت کافی شاپ مورد نظر می ‌شود. در بسیاری از کافی‌ شاپ ها سیستم های صوتی دارای کیفیت مطلوبی نیستند، به گونه ای که در برخی از قسمت های کافی شاپ صدای بسیار بلند موجب ناخوشایندی مشتریان خواهد شد و در برخی قسمت های دیگر کافی‌ شاپ صدایی شنیده نمی شود. بنابراین لازم است برای رفع این مشکلات از سیستم صوتی مناسب برای کافی شاپ استفاده شود.

شما از طریق این سایت می توانید برای هر فضایی متناسب با آن از سیستم صوتی استفاده کنید، سیستم های صوتی پیشنهاد شده در این سایت با توجه به هندسه فضا و نوع کاربری محیط تدوین می شوند. قیمت سیستم صوتی کافی شاپ را می توانید در این سایت مشاهده کنید.

قیمت سیستم صوتی کافی شاپ

نکات مهم در مورد سیستم صوتی کافی شاپ

صدای یکنواخت: در صورتی که قصد دارید برای فضای کافی شاپ یک سیستم صوتی طراحی کنید، لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید. سیستم صوتی موجود در کافی شاپ باید به صورت یکنواخت باشد. یعنی به گونه ‌ای تنظیم گردد که در تمامی قسمت های کافی شاپ میزان پخش صدا یکسان بوده و در غیر این صورت اگر افراد نزدیک اسپیکر بنشینند، صدای بیشتری را دریافت کنند و ممکن است این موضوع باعث ناراحتی آنها شود. از دیگر راهکارهای لازم که می ‌توان برای به وجود آوردن صدای یکنواخت از آن استفاده کرد، تعداد بیشتر اسپیکر با توان پایین می باشد. در صورتی که اسپیکر ها به صورت صحیح چیدمان و توزیع شوند، به راحتی می توان به صدای یکنواخت دست پیدا کرد.

 زون بندی مناسب: هر بخشی از فضای کافی شاپ دارای کاربردهای مختلفی می باشد. به عنوان مثال می ‌توان به بخش‌ هایی برای دیدن برنامه تلویزیونی اجرای زنده و غیره اشاره کرد. لازم است، زون بندی های مناسب به گونه ای صورت گیرد که امکان تنظیم صدا برای هر بخش با توجه به نیاز آن ایجاد شود، در این بین هنگام طراحی سیستم صوتی کافی شاپ باید دقت کنید که پخش منابع صوتی باید برای هر زون متناسب با آن باشد.

انتخاب باند:  یکی دیگر از موضوعاتی که باید در هنگام نصب سیستم صوتی کافی شاپ به آن توجه کرد، انتخاب اسپیکر یا باند می باشد. لازم است با توجه به نوع محیط و نحوه کاربری برای کافی شاپ از باندهای متناسبی استفاده شود. از عوامل مهم برای انتخاب باند صحیح برای کافی شاپ می توان به مواردی چون معماری، چیدمان میز و صندلی ها، دکوراسیون داخلی، فضای بیرونی یا درونی ارتفاع و غیره اشاره کرد. این عوامل همچنین بر روی قیمت سیستم صوتی کافی شاپ تاثیرگذار هستند.

قیمت سیستم صوتی کافی شاپ

قیمت سیستم صوتی کافی شاپ از برندهای دارای نمایندگی

برای خرید سیستم صوتی کافی شاپ باید برندهای انتخاب شوند که دارای نمایندگی معتبر باشند. انتخاب این برندها روی قیمت سیستم صوتی کافی شاپ تاثیرگذار می باشد. انتخاب برندی که دارای نمایندگی رسمی باشد دارای مزایای بسیار زیادی است. اگر می خواهید قیمت سیستم صوتی کافی شاپ برای شما زیادتر از حد معمول نباشد، بهتر است که این سیستم صوتی را برندهایی که دارای نمایندگی رسمی هستند، خریداری کنید. اگر یک سیستم صوتی کارآمد باشد، می تواند بدون هیچ گونه نقصی چندین سال در یک مجموعه پخش صدا را به خوبی انجام دهد. پس نمایندگی معتبر برای یک سیستم صوتی برای کافی شاپ بسیار مهم می باشد. همچنین اگر در عملکرد سیستم صوتی اشکالاتی بروز پیدا کرد، می توان آن را به نمایندگی برده تا مشکلات آن رفع شود.

قیمت سیستم صوتی کافی شاپ

قیمت سیستم صوتی کافی شاپ

امروزه انواع سیستم صوتی کافی شاپ با برندهای مختلفی به فروش می رسند، در صورتی که هر یک از این برندها انتخاب شود، دارای مزایا و معایبی خواهد بود. بنابراین توصیه می ‌کنیم تا برای بهره گیری بهتر از سیستم صوتی کافی شاپ از برندی استفاده شود که به خوبی پاسخگو به نیاز مشتریان باشد. اگر شما در رابطه با سیستم صوتی که کافی شاپ و قیمت سیستم صوتی کافی شاپ اطلاعات چندانی ندارید، می‌ توانید در زمان خرید این محصول از مشاوران و افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند کمک بگیرید.

در واقع باید گفت که قیمت سیستم صوتی کافی شاپ و همچنین کارایی آن مکمل یکدیگر محسوب می شوند. پس هنگام خرید این محصول باید به قیمت سیستم صوتی کافی شاپ نیز دقت کنید تا قیمت آن مقرون به صرفه باشد. در واقع باید گفت که این محصول نوعی سرمایه‌ گذاری برای جذب مشتری برای شما محسوب می شود که دارای کاربردهای بسیار زیادی برای شما خواهد بود.

قیمت سیستم صوتی کافی شاپ

خرید سیستم صوتی کافی شاپ و تطابق با فضا

یکی از نکاتی که در مورد سیستم صوتی کافی شاپ لازم است بدانید این موضوع است که باید این سیستم توان تطبیق یا همخوانی با بافت کافی ‌شاپ را داشته باشد که مطابق با نیازهای روز بتواند انواع موسیقی مدرن را پخش کند. البته باید گفت که به همان میزانی که این سیستم در راضی کردن مشتریان جوان می‌ تواند موفق باشد، به همان اندازه پخش موسیقی سنتی و کلاسیک می تواند موجب رضایت دیگر طیف‌ها شود. هنگام خرید سیستم صوتی کافی شاپ باید با گرایشات روز مشتریان آشنا بوده و از آهنگ های مناسب برای رده های مختلف سنی نیز استفاده شود.

قیمت سیستم صوتی کافی شاپ

بلندگوی سقفی و دکوراتیو برای کافی شاپ

یکی دیگر از بهترین و مناسب ترین بلندگوها که می ‌توان برای فضای کافی شاپ از آن استفاده کرد، بلندگو سقفی و بلندگو دکوراتیو می ‌باشد که معمولا در سقف های کاذب آنها را نصب می‌ کنند. بلندگوهای سقفی و دکوراتیو دارای دو شکل مختلف روکار و توکار هستند و موجب زیبایی بیشتر و احساس لذت بخشی به مشتریان خواهد شد. برای نصب بلندگو های سقفی و دکوراتیو و همچنین تنظیم کردن آنها لازم است که به استانداردهای موجود در رابطه با انتقال صدا به نقاط مختلف کافی شاپ دقت شود.

0/5 (0 نظر)