استفاده از تجهیزات امنیتی یکی از مهم ترین موارد در هنگام ساخت سازه و یا راه اندازی کسب و کارها است. این تجهیزات با کیفیت های متفاوت عملکردهای مختلفی را برای مالکان خود به ارمغان می آورد. دوربین مدار بسته داهوا با فن آوری پیشرفته از بهترین تجهیزات در بالا بردن ضریب امنیت در اماکن است.

برند داهوا

امروزه شرکت های بزرگ و به نامی در صنعت ساخت تجهیزات امنیتی در کشورهای مختلف به فعالیت مشغول هستند و از فن آوری های بسیار پیشرفته در این تجهیزات بهره می برند.

از بزرگ ترین کشورها که در زمینه های مختلف امنیتی و هوشمند سازی سازه ها امروزه در دنیا بسیار شناخته شده است و محصولاتی با برندهای مختلف با کیفیت های بسیار بالا تولید می کند داهوای چین است. از تجهیزات امنیتی تولید این شرکت می توان به انواع دوربین مدار بسته داهوا اشاره نمود که دارای ویژگی های بسیار بارز و منحصر به فرد می باشد.

دوربین مدار بسته داهوا

قابلیت های دوربین مدار بسته داهوا

از مهم ترین ویژگی هایی که دوربین مدار بسته داهوا از آن برخوردار است می توان به فناوری پیشرفته آنالیز محیطی اشاره نمود. با این فن آوری هر دوربین قادر است که به سرعت هر شی را تشخیص داده و در آن نفوذ نماید.

همچنین این فن آوری به دوربین مدار بسته داهوا کمک می کند تا تصاویر دیده شده را ضبط و این تصاویر ضبط شده را به یک سرور مشخص ارسال می کند. این فن آوری باعث می شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل و یا خرابکاری در محل نصب به سرعت یک پیام هشدار به سرور ارسال شود.

دوربین مدار بسته داهوا

قابلیت تشخیص حرارت و شمارش افراد

شاید به نظر بعضی از افراد این ویژگی بسیار مهم نباشد اما یکی از مکان هایی که از دوربین مدار بسته داهوا می توان استفاده نمود مراکز تجاری و فروشگاهی است. قابلیت شمارش افراد و تشخیص حرارت کمک می کند تا با کنترل تعداد افراد به صورت هوشمند از اطلاعات آماری این افراد بتوان در مواقع ضروری استفاده نمود. همچنین این فناوری در امر جذب مخاطب به سوی محصولات ویژه در فروشگاه نیز کمک نموده و باعث تشخیص محصولات پر فروش تر در محل های خاص در هر فروشگاه می شود.

دوربین مدار بسته داهوا

 قابلیت ضبط تصاویر در نورهای کم

از ویژگی های بارزی که باعث محبوبیت دوربین مدار بسته داهوا در میان مصرف کنندگان شده است قابلیت تشخیص و ضبط تصاویر حتی در محیط های بسیار کم نور است. این دوربین با دارا بودن سنسورهای ویژه کیفیت نور محیط را مناسب نموده و به ضبط تصاویر در این محیط ها کمک می کند.

ذخیره سازی در فضای بسیار کم

بیشتر دوربین های مدار بسته بعد از مدتی با پر شدن فضای ذخیره سازی امکان ضبط تصاویر با کیفیت بالا را از دست خواهند داد. اما دوربین مدار بسته داهوا با فن آوری هوشمند در فضای ذخیره سازی صرفه جویی نموده و قابلیت زیادی در کاهش پهنای باند این فضا دارد. ضبط تصاویر با کیفیت بالا از مزایایی این ویژگی در این نوع دوربین امنیتی داهوا است.

دوربین مدار بسته داهوا

خرید دوربین مدار بسته داهوا

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود تا مصرف کنندگان به سوی یک محصول تمایل نشان دهند و اقدام به تهیه محصولات با برند مشخص نمایند گستردگی محصولات و خدماتی است که این تولید کنندگان برای محصولات خود قرار می دهند.  از بارزترین ویژگی های دوربین مدار بسته داهوای چین، طیف وسیع آن و تنوع گسترده در تولیدات این محصول است. از جمله دوربین های امنیتی این شرکت که دارای ویژگی های مختلف در یک طیف است می توان به این تعداد اشاره نمود.

  • دوربین های یک مگاپیکسلی تا دوربین های 12 مگاپیکسلی
  • دوربین هایی با لنز ثابت 2.1 میلیمتری تا دوربین هایی با لنز وری فوکال که دارای موتور بوده و فاصله کانونی آن نیز از 7 میلی متر تا 22 میلی متر متفاوت است.

برای همین خرید دوربین مدار بسته داهوا با توجه به نوع کاربری و محل استفاده در تنوع بسیار وسیعی تولید می شود و از این بابت دست مصرف کننده برای انتخاب آن کاملا باز است.

دوربین مدار بسته داهوا

نصب دوربین های مدار بسته داهوا

نصب دوربین مدار بسته داهوا باید حتما توسط متخصصین در این زمینه انجام شود. به علت استفاده از تکنولوژی های خاص کابل کشی در دوربین داهوای چین بهینه سازی شده است. این تکنولوژی کمک می کند تا متراژ کمتری کابل در زمان نصب دوربین استفاده شود و تمام اطلاعات دریافتی دوربین توسط یک رشته کابل مشترک کواکسیال به سرور خود برسد.

دوربین هایی که به تحت شبکه معروف هستند از سیستم هوشمند برای انتقال تصاویر استفاده می نمایند. این نوع سیستم هزینه ای زیاد برای ارسال تصاویر برای مصرف کننده دارد و خود دوربین ها نیز با قیمت بسیار زیادی در بازار عرضه می شود. اما دوربین های داهوا تنها  از یک سری کابل کشی برای انتقال تصاویر به صورت آنالوگ بهره می برد. این نوع ارسال تصاویر هزینه ی زیادی در بر نداشته و کیفیت تصاویر نیز بسیار بالا است. قیمت دوربین مدار بسته داهوا نیز قیمتی کمتر از دوربین های تحت شبکه است. برای همین خرید این نوع دوربین ها به نفع مصرف کننده می باشد.

توجه کنید که مکان نصب دوربین مدار بسته در تعین نوع دوربین بسیار مهم است. برای مکان های با امنیت بسیار بالا مانند بانک ها و سفارت خانه ها لازم است که از دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره و حساس به حرارت هستند استفاده شود. اما برای منازل می توان از انواع کم هزینه تر آن که جزئیات قابل قبولی از نظر رفت و آمد و زمان را نشان می دهد مناسب است.

دوربین مدار بسته داهوا

فروش دوربین مدار بسته

با توجه به امکانات دوربین مدار بسته داهوا و قیمت بسیار مناسب آن در میان این نوع تجهیزات افراد بسیاری علاقمند تهیه این دوربین هستند.  برای همین شرکت داهوا در ایران با دارا بودن چندین نمایندگی فعال اقدام به فروش دوربین مدار بسته داهوا توسط این نمایندگی ها نموده است.

خرید از این نمایندگی ها باعث می شود تا کلیه خدماتی که این شرکت برای مصرف کنندگان محصولات خود در نظر گرفته است توسط این نمایندگی ها نیز ارائه شود. از جمله خدمات  این شرکت می توان به این موارد اشاره نمود.

  • نصب و راه اندازی دوربین توسط متخصصین این نمایندگی ها
  • گارانتی دو ساله محصولات
  • خدمات پس از فروش به مدت چندین ماه
  • فروش اینترنتی محصولات با مراجعه به سایت های منتخب این شرکت
  • قیمت مناسب محصولات نسبت به محصولات دیگر

برای خرید دوربین مدار بسته با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت و همچنین استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات می توانید به سایت ما مراجعه و با کارشناسان در این سایت نسبت به انتخاب نوع محصول مشاوره نمایید. برای دریافت لیست قیمت انواع محصولات داهوا به این سایت مراجعه فرمایید.

 

0/5 (0 نظر)