برند جاسکو یکی از برندهای نام آشنا در تولید تجهیزات الکتریکی همچون میکروفون ها است به طوری که در حال حاضر انواع مختلف این محصول را روانه بازار نموده است. حال اگر بخواهیم در خصوص مهمترین ویژگی های میکروفن جاسکو در انواع مختلف صحبت کنیم باید بدانید که تمامی این میکروفون ها جز محصولات حرفه ای و استاندارد به شمار رفته و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند. البته در مدل های مختلف این محصولات تغییرات جزئی مشاهده می شود اما به طور کلی می توان گفت این میکروفون ها کاملا استاندارد بوده و جزو اقلام پرفروش در ایران به شمار می روند.

میکروفون جاسکو حرفه ای و استاندارد

میکروفون جاسکو ۳۵۰۰ یک میکروفون حرفه ‌ای و استاندارد بوده که توسط برند کره‌ ای جاسکو روانه بازار شده است و همانطور که می دانید برند های تولید شده در کشور کره از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این محصول که همراه با مدل جاسکو ۳۰۰۰ به بازار عرضه شد، نمای یک میکروفون کاملا حرفه ای و استاندارد را دارد اما به طور کلی در خصوص کارایی این میکروفون باید بدانید که این محصول در دسته بندی میکروفن های نیمه حرفه ای قرار گرفته و استفاده از آن برای خوانندگی، مداحی و سخنرانی بی نظیر خواهد بود. توجه داشته باشید از آنجایی که امروزه نمونه های تقلبی این محصولات در بازار موجود است لازم است شما جهت خرید میکروفون اصل جاسکو حتما به فروشگاه های معتبر چون فروشگاه پارسیان تک مراجعه نمایید تا بتوانید با قیمت کاملا مناسب این میکروفون ها را تهیه کنید.

ویژگی های میکروفن جاسکو

ویژگی های میکروفن جاسکو ۳۵۰۰

به طور کلی اگر بخواهیم به معرفی ویژگی های میکروفن جاسکو بپردازیم طبیعتا با وجود این که این محصول دارای انواع مختلف و مدل های گوناگونی می باشد، هر کدام از آنها ویژگی ها و خصوصیات مختص به خود را خواهند داشت. مثلا در مورد ویژگی‌ های میکروفون جاسکو ۳۵۰۰ باید بدانید این میکروفون که دارای سیم دستی می باشد از نوع دینامیک بوده و قیمت کاملا مناسبی برای مصرف کننده دارد.

همچنین در این میکروفون از الگوی قطبی هایپر کاردیوئید استفاده شده است که این امر منجر به جذب حداکثر میزان صدای اصلی از روبرو و همچنین حذف صداهای ناخواسته محیطی می شود که طبیعتا با وجود این امر صدای کاملا رسا از میکروفون خارج خواهد شد. علاوه بر این باید بدانید میکروفون جاسکو ۳۵۰۰ دارای محدوده فرکانسی گسترده ۴۰۰ تا ۱۷ هزار هرتز می باشد. بدن فلزی و محکم این بلندگو نیز کاملا مقاوم بوده و سری آن مشبک توری با استحکام فوق العاده می باشد. همچنین این میکروفون برند جاسکو دارای سوئیچ خاموش روشن است.

ویژگی های میکروفن جاسکو

میکروفون باسیم جاسکو ۱۰۰۰

و ما از دیگر میکروفون های برند جاسکو که همیشه جزو گزینه ها و انتخاب های اکثر مداحان است و جزو محصولات با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب قرار می گیرد، می توان به میکروفون جاسکو ۱۰۰۰ اشاره نمود. این میکروفون بدنه از استیل داشته که در برابر ضربه و سایر آسیب‌ های احتمالی مقاوم است. همچنین باید بدانید رویه آن با شبکه فلزی مستحکم پوشیده شده تا حفاظی همه جانبه داشته باشد. علاوه بر این در خصوص ویژگی های میکروفن جاسکو ۱۰۰۰ باید بدانید این میکروفون ۴۰۰ گرم وزن داشته و طول کابل آن ۵ متر می‌ باشد و از طرفی دارای فیلتر نرم کنندگی صداها و فیلتر برش فرکانس های پایین است. نوع این بلندگو نیز همانند دیگر میکروفون جاسکو ۳۵۰۰ از نوع دینامیک بوده از این رو برای اجراهای زنده انتخابی بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های میکروفن جاسکو

ویژگی های میکروفن جاسکو مدل ۲۰۰۰

یکی دیگر از میکروفون های جاسکو که در فروشگاه پارسیان تک ارائه می شود میکروفون با سیم مدل ۲۰۰۰ جاسکو می باشد. این محصول  بدنه فلزی داشته که بسیار با کیفیت و خوش دست است و دارای کابلی به طول ۵ متر می باشد. با این حال از جمله مهمترین ویژگی های میکروفن جاسکو ۲۰۰۰ می ‌توان به ساختار هدایت صدای آن اشاره کرد به طوری که صدای اطراف و پشت را دریافت نمی کند. این میکروفون نیز از الگوی قطبی پیروی کرده و از انواع دینامیک می ‌باشد. علاوه بر این باید بدانید محدوده فرکانسی این میکروفون از حدود ۵۰ هرتز تا ۱۷ کیلو هرتز می باشد و امپدانس آن ۶۰۰ اهم است. گلویی و ابری مخصوص این میکروفون ظاهری زیبا به آن داده و همانند دوران قبلی خود این محصول نیز دارای کلید روشن و خاموش می باشد.

ویژگی های میکروفن جاسکو

معرفی میکروفن جاسکو ۳۰۰۰

اما از دیگر انواع میکروفون ‌های جاسکو در فروشگاه پارسیان تک می توان به میکروفون جاسکو ۳۰۰۰ اشاره نمود و همانطور که گفته شد این میکروفون با مدل ۳۵۰۰ به بازار ارائه شده که در دسته میکروفون های نیمه حرفه ای قرار گرفته و از کیفیت صدای مناسبی برخوردار می باشد. همانطور که گفته شد به طور کلی ویژگی های میکروفن جاسکو در انواع مختلف تقریبا با یکدیگر هماهنگ بوده البته بدون شک مدل های بالاتر این میکروفون از کیفیت صدای بهتری برخوردار خواهند بود.

حال هنگامی که شما به فروشگاه پارسیان تک برای خرید این میکروفون ها مراجعه می کنید طبیعتا باید هر کدام از آنها را مورد بررسی قرار داده و سپس متناسب با نیاز خود نوعی از آن را خریداری نمایید که در اینجا اگر چه این محصولات جزو میکروفون های ارزان قیمت و با کیفیت به شمار می رود اما ممکن است در مدل های مختلف آن تفاوت های قیمتی وجود داشته باشد.

ویژگی های میکروفن جاسکو

ویژگی های میکروفن جاسکو ۳۰۰۰

اما در خصوص ویژگی های میکروفن جاسکو ۳۰۰۰ لازم است بدانید این محصول نیز مانند نمونه های قبلی بدنه ای محکم و فلزی داشته که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای محصول و طول عمر بالای آن می باشد. نحوه اتصال این بلندگو به کانکتور ایکس ال آر است و این محصول نیز از نوع دینامیک بوده که محدوده فرکانسی آن ۴۰  هرتز تا ۱۷ هزار می باشد.

با این وجود لازم است توجه داشته باشید ویژگی های میکروفن جاسکو ساخته شده در کره این محصول را به یک میکروفون کاملا استاندارد تبدیل کرده به طوری که استفاده از آن برای سخنرانی، مداحی و خوانندگی بسیار مناسب می باشد و با وجود این امر در حال حاضر این بلندگو جزو پرفروش ‌ترین بلندگوهای بازار ایران است. با وجود استفاده از پترن هایپر کاردیوئید در این مدل میکروفون، به راحتی می‌ توان از آن در مکان ‌های مختلف چون تالارها، استودیو و مساجد استفاده نمود بدون اینکه در کیفیت صدا تداخل ایجاد شود. 

0/5 (0 نظر)