میکسر دایناکورد از جمله میکسرهای قدرتمند جهان است که دارای افکت های بسیار باکیفیتی می باشد و با داشتن یک آمپلی فایری پر نیرو می تواند عملکرد فوق العاده ای را به عنوان پاورمیکسر اجرا نماید. شرکت دایناکورد با تکیه بر مدرن ترین نسل میکسرها سعی کرده است به روز ترین ترکیب صدا، افکت های بهینه و بالاترین کیفیت را در میکسرهای تولیدی خود قرار دهد. این نمونه محصول آلمانی دو پردازشگر افت مجزا را به صورت دیجیتالی در بر گرفته است که هر کدام می توانند خروجی های مجزایی را ارائه دهند. چنانچه تمایل دارید در ادامه در مورد این نمونه از سیستم های صوتی توضیح بیشتری خواهیم داد.

معرفی میکسر

میکسرها نمونه ای از ترکیب کنندگان صدا هستند که می توانند با دریافت ورودی های مختلف از طریق بلندگو ها و ترکیب کردن آنها اجرا کننده خروجی های متنوعی باشند. البته زمانی که میکسرها مجهز به آمپلی فایر باشند می بایست از میکسرها با نام پاور میکسر یاد کرد که معمولا به دلیل داشتن حجم کم و داشتن وزن سبک می توانند در موارد بسیاری مانند دسته های عزاداری، مداحان خیابانی و… به کار گرفته شوند.  امروزه به دلیل کارایی بالا، قیمت مناسب و مورد استقبال قرار گرفتن دسته ای از میکسرها و پاور میکسرهای آلمانی با نام دایناکورد این نمونه برند به عنوان بهترین برند میکسر و پاور میکسر در بازار شناخته شده است که با داشتن یک مهندسی پیچیده و استفاده از به روزترین تکنولوژی دنیا در ابعاد و حجم های مختلف دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشند.

میکسر دایناکورد

 ویژگی های میکسر دایناکورد

میکسرهای دایناکورد با وجود صد افکت پیش فرض دارای ویژگی های منحصر بفردی است که هر کدام می توانند با توجه به سلیقه کاربر انتخاب شوند. جالب اینکه بیست افکت از نمونه مدل های میکسر دایناکورد قابل دخیره شدن هستند و در این میان کاربر می تواند بنا به انتخاب سبک ویرایش و همچنین برنامه ای که برای افکت در نظر گرفته شده است را به دلخواه خود در نظر بگیرد.

یکی از مهمترین ویژگی های میکسر دایناکورد مجهز بودن دستگاه به گرافیک اکولایزر یازده باندی است که غالبا بهترین تنظیم را در میکسرهای دایناکورد اجرا نموده و مانع از سوت کشیدن در میکروفن ها و اختلال صدا در فیدبک خواهد شد، از طرفی گرافیک اکولایزر اثرات توان بخشی را بر روی MON گذاشته و به سادگی امکان اتصال به USB را برای کاربر فراهم کرده است، بنابراین شرایط مناسبی برا ضبط و پخش هم زمان چهار کانال برای کاربر امکان پذیر می باشد. البته فراموش نکنید اینکه هر کدام از پاور میکسرها چه تعداد بلندگو را می توانند به خود اتصال دهند تنها بسته به قدرت آمپلی فایر به کار رفته در میکسر دارد و هیچ ارتباطی با طراحی و توان میکسر نخواهد داشت.

میکسر دایناکورد

 خصوصیات میکسر دایناکورد

میکسرهای دایناکورد همانند دیگر میکسرهای موجود در جهان دارای مدل ها و طراحی های گوناگونی هستند که بدون شک بنا به توان ورودی و خروجی هر کدام از مدل ها می توان انتظارت متفاوتی را از این ترکیب کنندگان صدا داشت. مثلا در  مورد ویژگی های برخی مدل های میکسر دایناکورد مانند میکسر های دایناکورد سری 600 می توان گفت این نمونه از میسکرها هیچ نوع مید سوییپری ندارند و در واقع بر روی پارامتریک اکولایزر این دستگاه هیچ نوع مید سوییپری دیده نمی شود، از طرفی دیگر میکسرهای سری 600 دایناکورد مجهز به ورودی INSERT نیستند پس با این حساب تنها یک کانال خروجی AUX را شامل می شوند.

این نمونه میکسرها با داشتن یک خروجی MON می توانند کاربری خوبی را از خود نشان دهند. البته بهتر است بدانید هر کدام از لاین میکروفن ها به طور مجزا دکمه Voice Filter ندارند و غالبا در قسمت خروجی MON هیچ نوع Feed Back Filter دیده نمی شود. پس در این میان ما به طور مجزا در مورد میکسر سری 600 صحبت کردیم  در صورتی که ویژگی های این مدل از میکسرهای دایناکورد در مورد بیشتر مدل های میکسر این برند مشهور صادق است.

میکسر دایناکورد

مهمترین ویژگی میکسرهای دایناکورد

هنگامی که شما قصد خرید میکسر دایناکورد را داشتید بهتر است بدانید که تمام مدل میکسرهای تولید شده از شرکت دایناکورد دارای قدرت و توان یکسانی هستند به طوری که هر نمونه از میکسرها در حالت چهار اهم دارای خروجی 1000 وات و همچنین با ورودی حالت هشت اهم دارای خروجی 500 وات خواهند بود که همین ویژگی میکسرهای دایناکورد را به پرقدرت ترین میکسرهای جهان تبدیل کرده است. این محصول خارجی برای اجرای تعداد فراوانی برنامه های مذهبی و پخش موزیک های مختلف می تواند بهترین انتخاب باشد، بنابراین به راحتی می توانند در مکان هایی مانند:

  • هتل ها
  • مساجد
  • سالن های کنفرانس
  • رستوران ها
  • سالن های ورزشی

و هر مکان دیگری مورد استفاده قرار بگیرند.

میکسر دایناکورد

 بهترین مزیت انواع میکسر دایناکورد

سبک بوده و ساده بودن نحوه کار با انواع میکسر دایناکورد جزو مهمترین مزیت این نمونه میکسرهای آلمانی به شمار می آید. البته این دستگاه ضمن ساده بودن، قابلیت اجرایی بالایی دارد به طوری که سال هاست فروش میکسر دایناکورد در بازارهای ایران به محبوبیت خاصی دست یافته است. اگر چه میکسرهای دایناکورد جزو قدیمی ترین برندهای بازار به حساب می آید اما همچنان پیشتاز میدان رقابت می باشد؛ زیرا کمپانی دایناکورد میکسرها و پاور میکسرهای خود را در انواع مختلفی طراحی کرده است.

دسته ای از آنها که مجهز به آمپلی فایر هستند می توانند با تعدادی ورودی از میکروفن ها بر اساس دلخواه خروجی هایی را از بلندگو با بالاترین کیفیت ارسال کنند. خوب است بدانید شرکت دایناکورد تحت نظارت بوش آلمان محصولات خود را در مدل های مختلفی ارائه می دهد پس با اطمینان کامل می تواند کارایی زیادی را ضمن مقرون به صرفه بودن را  در اختیار خریداران قرار دهد.

میکسر دایناکورد

 حرفه ای ترین میکسرها کدامند؟

 اگر به دنبال یک تقویت صدای بسیار عالی هستید بدون شک انتخاب میکسرهای دایناکورد می تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ زیرا این نسل از میکسرها جزو حرفه ای ترین ترکیب کننده های صدا معرفی شده اند و در بیشتر بازارهای فروش سیستم های صوتی مانند فروشگاه پارسیان تک بیشترین فروش را در بین دیگر مدل ها به خود اختصاص داده است. تنها نکته ای که وجود دارد در مورد کاربری میکسرهای دایناکورد می باشد؛ زیرا  هر کدام می توانند در مکان خاصی قابلیت های مختلفی را اجرا نمایند پس در هنگام خرید این محصول به شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فروش پارسیان تک مشاوره ای داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین میکسر مورد نظر خود را در پایین ترین نرخ بازار به دست آورید.

5/5 (1 نظر)