بلندگوی سقفی روکار یکی از روش هایی است که می توان به محیط را به سیستم پخش صدا مجهز کرد. بلندگوی سقفی روکار قیمت بسیاری مناسبی دارد و مزایای بسیاری را شامل حال کاربر می کند. برای درخواست نصب بلندگوی سقفی روکار از پارسیان تک با ما در تماس باشید.

بلندگوی سقفی روکار

یکی از راهکار های نصب اسپیکر سقفی به صورت روکار است. موسسه پارسیان تک یکی از موسسه های انگشت شمار است که بلندگوی سقفی روکار را به صورت خلاقانه طراحی و سپس نصب و راه اندازی می کند که البته این خدمت یکی از صد ها خدماتی است که این موسسه ارائه می دهد. پارسیان تک به جهت نصب بلندگوی سقفی روکار از افراد مجرب و متعهد بهره می گیرد چرا که تا حد بسیار زیادی به کیفیت کار و رضایت مشتری اهمیت می دهد. سیستم سقفی روکار عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می دهد و در صورت بروز خرابی به راحتی قابل تعمیر و یا تعویض است. در راه اندازی سیستم بلندگو سقفی روکار از بهترین برند ها اسپیکر و کابل های مقاوم استفاده می شود که احتمال بروز خرابی در این سیستم را به حداقل می رساند. نصب بلندگوی روکار مزایای بسیاری دارد و برای محیط های مختلفی قابل نصب است. شرط عملکرد مطلوب سیستم بلندگوی روکار در مرحله دوم انتخاب موسسه ی مناسب است.

بلندگوی سقفی روکار

انواع بلندگوی سقفی رو کار

بلندگوی های سقفی انواع متفاوتی دارند که مشتری نسبت به دو فاکتور اصلی اقدام به انتخاب بلندگو می کند که این فاکتور ها عبارت اند از :

  1. محیطی که سیستم قرار است در آنجا پیاده شود.
  2. بودجه شخص مشتری که برای راه اندازی سیستم کنار گذاشته است.

از انواع بلندگو های سقفی نسبت به عملکرد داخلی آن می توان به  بلندگو سقفی ولتی، بلندگو سقفی اهمی و بلندگو سقفی بلوتوثی اشاره کرد. قیمت هر یک از این بلندگو ها متفاوت بوده و نیز هر یک از آن ها قدرت و عملکرد متفاوتی از خود نشان می دهد. از معروف ترین بلندگو های سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد که عملکرد آن یکی از سه مورد بالایی است :

  1. بلندگوی سقفی مدل CS-45
  2. بلندگوی سقفی توکار CHAIRMAN – PG12
  3. بلندگوی ستونی ST _ 906
  4. بلندگوی ستونی ST _ 604
  5. بلندگوی ستونی ST _ 302
  6. بلندگوی دکوراتیو SPR _ 08A
  7. بلندگوی دکوراتیو SG 40T
  8. بلندگوی دکوراتیو SG 50T
  9. آشنایی با بلندگوی دکوراتیو SB 60T
  10. بلندگوهای سقفی CS-28 TA
  11. بلندگوهای سقفی CS-25 TA
  12. بلندگوهای سقفی CS-26 T
  13. بلندگوهای سقفی CS-23 T
  14. بلندگو سقفی Apart CM5EH
  15. بلندگو سقفی Apart CM20T
بلندگوی سقفی روکار

مزایای نصب بلندگوی روکار

استفاده از سیستم بلندگوی روکار مزایای بسیاری را شامل حال مشتری می کند. سیستم هایی که پارسیان تک نصب و راه اندازی می کند تمامی این موارد را شامل می شود. از این مزایا می توان به چند مورد ذیل اشاره نمود :

  1. بلندگوی سقفی روکار نمایی شکیل و شیک دارد.
  2. باند سقفی برای محیط های مختلف حتی برای استخر ها نیز قابل نصب هستند.
  3. صدایی که از این سیستم های روکار به گوش می رسد از سیستم های تو کار بلند تر است.
  4. در صورت بروز خرابی به راحتی قابل تعمیر هستند.
  5. این سیستم برای کوچک ترین محیط ها نیز قابل راه اندازی هستند.
  6. به راحتی و در حداقل زمان قابل نصب هستند.
  7. بلند گو های دارای چندین محافظ توری برای محافظت از بلندگو هستند.
  8. در صورت اقدام به ارتقا بلندگو می توان به راحتی بلندگو را جایگزین کرد.
بلندگوی سقفی روکار

بلندگوی روکار برای چه محیط هایی مناسب است؟

سیستم بلندگوی روکار برای محیط های مختلف با شرایط مختلف قابل نصب هستند و محدودیت کمی در مورد محیط مورد نصب وجود دارد. از محیط هایی که می توان بلندگوی روکار در آن ها نصب کرد می توان گزینه های زیر را نام برد :

  1. ادارات و  مخصوصا در قسمت هایی که به تازگی راه اندازی شده اند
  2. مراکز خرید و فروشگاه ها های مختلف
  3. رستوران ها و کافی شاپ به جهت پخش موزیک
  4. هتل ها به جهت پیجینگ
  5. ساختمان های مسکونی و آپارتمان ها
  6. پایانه های مسافربری و ترمینال ها
  7. استخر برای اطلاع رسانی و پخش موزیک
  8. مدارس و دبیرستان ها
  9. فرودگاه ها
  10. مکان هایی مانند موزه و نمایشگاه ها
  11. محیط های مختلف کاری مانند کارگاه های ساخت
  12. سالن های جشن عروسی
  13. باشگاه ها
  14. محیط ها و سالن های ورزشی
  15. موسسه ها مالی و بانک ها
  16. آموزشگاه های علمی مانند موسسه های آموزش زبان انگلیسی
  17. سالن های کنفرانس
بلندگوی سقفی روکار

نحوه ی نصب بلندگوی سقفی روکار

تمامی مراحل نصب بلندگوی سقفی روکار توسط تیم فنی و متخصص پارسیان تک اجرا می شود و لازم نیست هیچ زحمتی به خود بدهید. در ابتدا محیطی که قرار است بلندگو ها در آنجا نصب شود را به تیم نصاب پارسیان تک نشان دهید تا به خوبی محیط را بررسی کنند. تیم فنی پس از بررسی محیط قسمت هایی که قرار است بلندگو ها در آن ها نصب شوند را شناسایی و علامت گذاری می کنند. پس از علامت گذاری سوراخ هایی مناسب برای بستن بلندگو به دیوار ایجاد می کنند. در سیستم های روکار سیم ها از روی دیوار های رد می شوند ، با میخ به دیوار ها سفت می شوند و سپس به بلندگو می رسند. در طول مراحل نصب تیم متخصص پارسیان تک به خوبی کابل ها را چک می کند تا از نبود مشکل فنی در سیستم بلندگوی دیواری اطمینان حاصل کند. برای کسب اطلاعات تفصیلی و تکمیلی در مورد نحوه ی نصب این سیستم با مشاورین ما تماس بگیرید.

بلندگوی سقفی روکار

قیمت راه اندازی اسپیکر سقفی روکار

قیمت نصب و راه اندازی بلندگوی سقفی روکار نسبت به فاکتور های مختلفی مانند اندازه ی محیط ، میزان کابل استفاده شده ، تعداد بلندگو ها و نوع بلندگو استفاده شده و سختی کار مشخص می شود. این قیمت در ابتدا توسط تیم فنی پس از بررسی محیط محاسبه می شود و پس از تایید قیمت توسط مشتری ، تیم فنی شروع به راه اندازی سیستم می کند. برای اطلاع از قیمت نصب این سیستم و کسب اطلاعات در مورد چگونگی نصب و یا رفع سایر مسئله هایی که ذهنتان را درگیر کرده است می توانید با مشاورین پارسیان تک تماس بگیرید و در اسرع وقت جواب سوالتان را دریافت کنید. پارسیان تک بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می کند.

5/5 (1 نظر)