دوربین های مدار بسته از جمله تجهیزات مدرنی هستند که سرویس و نگهداری در آن باید حتما به صورت دوره ای انجام شود. در غیر این صورت بروز مشکل در آن حتمی است. تعمیرات دوربین مدار بسته و رفع بعضی از مشکلات رایج این تجهیزات را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

دوربین مدار بسته و مشکلات رایج

معمولا نصب دوربین مدار بسته در صورتی که توسط نصابان حرفه ای و متبحر که در خدمت سایت ها یا فروشگاه های عرضه این محصولات هستند نصب شوند به صورت دوره ای سرویس و بازبینی می شوند. اما در صورتی که بعد از سرویس دوره ای باز هم دوربین نصب شده در سازه شما دچار مشکل شد باید چه کار کنید. تعمیرات دوربین مدار بسته نیز مانند نصب آن باید حتما توسط متخصصین انجام شود. برای این کار می توانید با مراجعه به سایت های معتبر در این زمینه اقدام به انجام این کار نمایید. اما برای آشنایی  شما با چند مشکل رایج در دوربین مدار بسته به ذکر آن ها می پردازیم.

تعمیرات دوربین مدار بسته

در صورت قطع شدن تعدادی از دوربین های نصب شده در سازه

قطع شدن دوربین مدار بسته به چند دلیل ممکن است که رخ دهد. قبل از تماس با تعمیرکار می توانید چند قسمت را چک کنید. و سپس در صورت نیاز از خدمات تعمیرات دوربین مدار بسته کمک بگیرید.

  1. ممکن است در اثر نوسانات برق منبع تغذیه دوربین دچار خرابی شده باشد.

  2. قطع شدن کابل برق

  3. خراب شدن فیش تغذیه

  4. خراب شدن دوشاخه دوربین

  5. قطع شدن برق سازه

در صورتی که مشکل هیچ کدام نبود باید از تعمیرات دوربین مدار بسته در تهران  و اعزام تعمیرکار به محل استفاده نمایید.

تعمیرات دوربین مدار بسته

خراب شدن دوربین و تعمیرات دوربین مدار بسته

در صورتی که دوربین دچار مشکل شده است باید حتما از گارانتی این تجهیزات جهت تعمیرات دوربین مدار بسته  استفاده نمایید. اما در صورتی که دوربین مدار بسته فاقد گارانتی بود که این اتفاق در دوربین های بدون نام تجاری و برند معتبر بسیار اتفاق می افتد لازم است که از تعمیرکاران مجاز در سطح شهر استفاده نمایید.

در صورتی که دوربین تصاویر را ضبط نمی کند

عدم ضبط تصاویر از مشکلاتی است که برای دوربین ها بسیار اتفاق می افتد. در وهله اول در زمان بروز این مشکل باید تنظیمات دستگاه را چک کنید. در صورتی که دستور نرم افزاری عدم ضبط تصاویر به دوربین داده شده باشد بروز این مشکل حتمی است. اما در صورت عدم وجود هیچ گونه مشکل ضبط نشدن تصاویر تنها به دلیل خرابی در هارد دیسک اتفاق می افتد که باید در زمان تعمیرات دوربین مدار بسته آن را تعویض نمود.

تعمیرات دوربین مدار بسته

مشکل نویز یا خش بر روی تصاویر دوربین مدار بسته

در بعضی از مواقع بر روی تصاویر نویز می افتد که باید در زمان تعمیرات دوربین مدار بسته این مشکل برطرف شود. معمولا به دلیل خرابی در سوکت ها این مشکل بروز می کند با تعمیر یا تعویض این قسمت باید مشکل حل شود. اما در صورتی که تصاویر ضبط شده دارای خش است مشکل از کابل کواکسیال دوربین است. وجود کوچکترین فرسودگی در کابل باعث بروز این مشکل می شود. با تعویض کابل در تعمیرات دوربین مدار بسته خش های تصاویر از بین خواهد رفت.

اما در بعضی از مواقع لوازم و تجهیزات نزدیک دوربین باعث بروز نویز بر روی تصاویر می شوند. به همین دلیل باید این تجهیزات را نیز بررسی کنید و مطمئن شوید که مشکل از کجاست.  از دلایلی که امکان بروز نویز را بر روی تصاویر زیاد می کند می توان به این موارد اشاره نمود.

  • تجهیزات برقی نزدیک دوربین

  • بالا بودن مسافت کابل کشی

  • استفاده از فیش های بی کیفیت

  • بروز ایراد در مانیتور

تعمیرات دوربین مدار بسته

در زمانی که تصاویر لرزش دارند

بعضی از مواقع با این که تصاویر ضبط می شوند اما لرزش دارند. لرزش ها به دو صورت افقی یا عمودی بر روی تصاویر دیده می شوند. بازدید از منبع تغذیه و تعویض آداپتور اصلی باید این مشکل را حل کند. اما در صورتی که مشکل برطرف نشد از خدمات تعمیرات دوربین مدار بسته برای برطرف نمودن مشکل کمک بگیرید.

تصاویر به صورت سیاه سفید ضبط می شوند

دوربین های مدار بسته در صورتی قادر به تصویربرداری هستند که نور محیط کافی باشد. این قابلیت در دوربین های دید در شب در محیط های کم نور نیز انجام می شود. اما این دوربین ها رنگ ها را در زیر نور مادون قرمز از هم تمیز نمی دهند. برای همین این دوربین ها در نورهای کم محیط تصاویر را به صورت سیاه و سفید ضبط می کنند. اما در نور روز و ضبط تصاویر به صورت سیاه و سفید امکان بروز مشکل برای دستگاه دی وی آر وجود دارد. برای رفع این مشکل باید حتما از خدمات تعمیرات دوربین مدار بسته در تهران استفاده نمایید.

تعمیرات دوربین مدار بسته

عدم دیده شدن تصویر در دوربین

در صورتی که تصویر دوربین مدار بسته سیاه شده است و هیچ گونه تصویری نشان داده نمی شود دستگاه دی وی آر دچار مشکل شده است. تعمیرکاران خبره در خدمات تعمیرات دوربین مدار بسته در تهران  به شما در رفع این مشکل کمک می کنند.

 اما قبل از رسیدن تعمیرکار می توانید این موارد را چک کنید.

  • عدم وجود هیچ گونه مانع در مسیر نور

  • تنظیم شرایط نور در همه جای سازه

عدم مشاهده تصاویر ضبط شده بر روی گوشی

در صورتی که نمی توانید تصاویری که دوربین مدار بسته ضبط کرده است را توسط گوشی خود مشاهده کنید اما این تصاویر بر روی مانیتور قابل مشاهده است مشکل از یک سوئیچ است. نباید فایروال شبکه شما مانع از اتصال این دو دستگاه به هم شده باشد. تنظیم وی پی ان نیز به شما در رفع این مشکل کمک می کند.

تعمیرات دوربین مدار بسته

مزیت استفاده از تعمیرکاران سایت پارسیان تک در تعمیرات دوربین مدار بسته

از سایت های بزرگ که در زمینه عرضه و فروش تجهیزات امنیتی فعالیت می کند سایت پارسیان تک است. این سایت با سال ها تجربه در زمینه عرضه برندهای معتبر و نصب و راه اندازی این تجهیزات به مشتریان عزیز خدمات ارائه می کند. از جمله مزایای این سایت در زمینه تعمیرات دوربین مدار بسته در تهران  به این شرح است.

  • سرعت و دقت در زمان نصب

  • نصب تجهیزات توسط نصابان حرفه ای

  •  انجام سرویس های دوره ای توسط تعمیرکاران با تجربه

  • اعزام تعمیرکار در اسرع وقت به محل

  • تعمیرات دوربین مدار بسته در محل

  • دریافت هزینه با قیمت بسیار مناسب

برای دریافت خدمات از این سایت کافی است به آدرس این سایت در فضای مجازی مراجعه فرمایید. کارشناسان در این سایت جهت استفاده از خدمات راهنمایی های لازم را خواهند نمود.

 

0/5 (0 نظر)