سایت پارسیان تک یکی از سایت های معتبر و فعال در زمینه فروش و خرید دوربین مدار بسته در تهران و سایر شهرستان های سراسر کشور است که تلاش کرده محصولاتی باکیفیت، برند و با قیمتی مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در این بخش از مطالب خود قصد داریم تا اطلاعاتی را در خصوص فروش و نصب انواع دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری در اختیار شما خوانندگان عزیز و محترم قرار دهیم؛ همراه ما باشید.

خرید دوربین مدار بسته - خرید دوربین مدار بسته در تهران

اهداف خرید انواع دوربین مدار بسته

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تلاش های صورت گرفته در راستای امنیت بیشتر واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و … دوربین های مداربسته به عنوان بخشی از سیستم امنیتی یک ساختمان از اقلام ضروری و حائز اهمیتی به شمار می آیند که به هنگام خرید آن باید همواره مشخصاتی نظیر اهداف نصب، برند، کیفیت لنز دوربین، میزان حافظه هارد دیسک دستگاه، قیمت و … در نظر داشت.

نصب دوربین مدار بسته در نقاط مهم و حیاتی برخی از فضاها در جهت نظارت بر آمد و شد و رفتار افراد در طول شبانه روز باعث امنیت بیشتر محیط و آرامش ساکنین آن ساختمان خواهد شد. به طور کلی اهداف خرید هر یک از انواع مختلف دوربین های مدار بسته را میتوان شامل موارد مختلفی نظیر نظارت، کنترل، مدیریت، حفاظت، کنترل ترافیک، حراست و ایمنی ، تحقیقات و … بر شمرد.

خرید دوربین مدار بسته - خرید دوربین مدار بسته در تهران

توجه به برند هنگام خرید دوربین مدار بسته

نام برند و شهرت آن در بین جامعه استفاده کننده از دیگر نکات مهمی است که به هنگام خرید هر نوع کالایی نظیر خرید دوربین مدار بسته باید به آن توجه ویژه و اساسی شود. درحقیقت شرکتهای مختلفی در سراسر جهان با برندهای مطرح خود در حوزه طراحی و تولید انواع دوربین مدار بسته فعالیت دارند و با پیشرفت تکنولوژی در فضای رقابتی پیش آمده همواره تلاش میکنند تا به نحوی از سایر رقبای فعال خود در این حوزه پیشی بگیرند.

در این بخش قصد داریم تا به ذکر نام چند نمونه از برندهای محبوب و جهانی در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف دوربین های مدار بسته اشاره ای کوتاه داشته باشیم :

خرید دوربین مدار بسته

  •        برند داهوا ​
  •        برند هایک ویژن
  •        برند هایلوک
  •        برند شیائومی

نکات قابل توجه در خصوص خرید دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته به لحاظ شکل، قابلیت و کارایی انواع مختلفی داشته و برای مصارف مختلف تجاری، اداری، صنعتی، مسکونی و … طراحی و تولید می شوند. البته به بجز کاربرد مخصوص دوربین برخی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار نظیر شرایط جوی و آب و هوایی منطقه محل نصب، جامعه هدف تحت نظارت و ….. بر روی انتخاب و خرید دوربین مدار بسته مورد نظر شما به هنگام خرید تاثیر خواهد گذاشت.

برخی دیگر از دوربین ها را به لحاظ کارایی و قابلیت هایشان می توان در دسته دوربین های مینیاتوری، مادون قرمز، اسپید دام، دام و … جای داد که به منظور کار خاصی مورد استفاده قرار میگیرند.

بد نیست که بدانید انواع مختلف دوربین های مدار بسته را از نظر قدرت انتقال اطلاعات و میزان سیگنال دریافتی میتوان به گونه ای دیگر بیان نمود که دوربین هایی با حالت آنالوگ و وابسته به شبکه ip بر حسب این ویژگی با یکدیگر تفاوت های چشمگیر دارند.

خرید دوربین مدار بسته

قیمت، تنوع، کارایی و کیفیت هر یک از دوربین های مدار بسته ای که در این بخش از آنها نام بردیم نیز با یکدیگر تفاوت داشته؛ به گونه ای که در تنوع؛ کیفیت و کارایی دوربین های مدار بسته با حالت آنالوگ در مقایسه با دوربین های تحت شبکه به خاطر سیستم ساده ی آنها کمتر میباشد. در حقیقت دوربین های تحت شبکه این قابلیت را دارند تا به طور همزمان اطلاعات مختلفی را در بستر شبکه ایجاده شده ارسال کنند و از قیمت بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار هستند.

همانطور که اشاره شد؛ حجم کارت حافظه دستگاه  DVR و NVR برای ذخیره سازی اطلاعات، نوع برند هارد و کارت sd از دیگر مواردی است که به هنگام خرید دوربین مدار بسته دلخواه خود باید به آن توجه کنید. قابلیت و مشخصه  ثابت یا فیکس بودن و PTZ دوربین های مداربسته از دیگر مواردی است که افراد برای استفاده کاربردی تر از این وسیله در نواحی وسیع و یا کوچک باید به آن دقت کنند. دوربین های مداربسته ای با قابلیت  PTZ  از امکان چرخش دورانی ( بالا و پایین، چپ و راست) و همچنین امکان زوم بر روی سوژه مورد نظر خود به هنگام ضبط تصویر برخوردار هستند.

نحوه خرید اینترنتی دوربین مداربسته 

شما مشتریان عزیز میتوانید با خیالی راحت و آسوده از سایت پارسیان تک محصولات و کالاهای مورد نظر خود را خریداری کرده و آنها را با شرط ضمانت اصالت کالا از محبوب ترین برندهای جهانی درب منزل تحویل بگیرید.

به این ترتیب که با توجه به تعداد نقاط مهم و حساس محیط مد نظر خود و سایر اقلام و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته که برای نصب و راه اندازی به آن نیاز پیدا می کنید ؛ دوربین های مداربسته در تعداد تعیین شده از بین انواع محصولات موجود در سایت به سبد کالای خود اضافه کرده و بعد از پرداخت هزینه مربوطه برای خرید دوربین مدار بسته، سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه مراحل نصب دوربین مدار بسته

برای نصب دوربین مدار بسته در مرحله نخست باید بهترین نوع دوربین مدنظر خود را به همراه تجهیزات جانبی آن خریداری کرده و سپس بسته به نوع دوربین و محل های مشخص شده برای کابل کشی و نصب آن، عملیات این کار و تنظیمات مربوطه برای نصب و راه اندازی دوربین آغاز میشود.

محل نصب دوربین باید در جایی باشد که هیچگونه اختلالی در کیفیت و وضوح تصاویر ضبط شده ایجاد نشود و مسیر سیم کشی دوربین به دستگاه ضبط و ذخیره ساز تصویر نیز از دسترسی سارقین و افراد سودجو دو باشد.  تنظیم زاویه دوربین و آشنایی با قابلیت های آن از دیگر مواردی است که هنگام نصب و خرید دوربین مدار بسته باید به آنها توجه شود.

خرید دوربین مدار بسته

برآورد هزینه برای قیمت دوربین مدار بسته

قیمت خرید دوربین مدار بسته بر حسب فاکتورهای مهم و تاثیر گذاری محاسبه و تعیین میشود که مهمترین آن نوع برند و کیفیت محصول خریداری شده است. در واقع از آنجا که این محصولات از جمله کالاهای وارداتی کشور به شمار می آیند؛

نوسانات بازار ارز و شرایط اقتصادی کشور نیز بر روی قیمت فروش آنها تاثیر خواهند گذاشت و به هنگام خرید دوربین مدار بسته مد نظر مشتری با توجه به تیراژ و قابلیت های آن، کیفیت لنز، پکیج یا تکی و … میتوان به طور دقیق و مشخص هزینه نهایی این محصول را تعیین نمود. دقت داشته باشید که محصولات تقلبی موجود در بازار بخاطر قیمت پایین آنها شما را گول نزند؛ چراکه مدتی بعد از استفاده مجددا مجبورید هزینه ای گزاف برای تعمیر یا خرید دوربین مدار بسته ای دیگر صرف کنید.

آموزش مراحل نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مدار بسته در شهرستان ها

دوربین مداربسته ارزان

0/5 (0 نظر)